• Challenger

Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?

Som jag förstått det har socialsekreterarna sänt sekretessuppgifter flera gånger då uppgifterna riskerats att hamna fel flera gånger. Stämmer det? 

Underhållande tråd för övrigt. TS krossar motståndet och alla tycks stå helt svarslösa. Underhållande och tragiskt på samma gång. Men säger ändå: Heja Ordentlig mamma!

Du har mina sympatier! 

• Challenger

TS Ordentlig mamma fullständigt krossar allt motstånd i denna tråd. Underhållande att läsa hur hon sätter provokatörer på plats och kör över bland annat Nfnf och EpicF likt en bulldozer. 

En tråd på över 1000 inlägg visar på beslutsamhet och ihärdighet. 

• Challenger
    Anonym (Bara onödigt) skrev 2023-03-21 00:27:55 följande:
    Nä.
    Tvärtom
    Hon blir så tydligt klienten genom att göra så.
    Ursäkta att jag säger det men det känns verkligen som att TS äger dig och alla andra i den här tråden fullständigt. Ni har verkligen spårat ur i gränslöst hat mot TS, men hon ger hela tiden bara svar på tal. 

Jag tycker hon har fog för sin kritik. Inte alls roligt att få sina uppgifter spridda på det där viset. Förstår du verkligen inte det? 
  • Challenger
    Anonym (tur) skrev 2023-03-24 20:30:22 följande:
    Jag vet inte vilka du har nätstalkat idag och det är lite oroväckande att du inte kommer ihåg, men polisen skulle säkert vara intresserade om de hörde av sig.
    Helt otroligt vad ägd du blir av trådstartaren. Hon lindar dig runt sitt finger i inlägg efter inlägg. Jag går in och läser här ibland och det är riktigt roligt. Du tar bara emot hela tiden. Tycker nästan synd om dig. 
  • Challenger
    Anonym (tur) skrev 2023-04-04 06:18:27 följande:
    Javisst. När du är "nyfiken" på dina handläggare på socialtjänsten sätter du givetvis igång och "kartlägger" dem. Kallas också att stalka.

Kännetecknande för stalkare är att de inte förstår att de stalkar.
    Tycker även jag att du är ute och cyklar. 
    sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rf%C3%B6ljelsesyndrom

Tycker inte att TS ägnat sig åt stalking.
  • Challenger
    FuckGoggleAskMe skrev 2023-04-04 20:44:26 följande:

Om någon söker upp uppgifter om någon annan på internet, men inte använder dessa uppgifter på något sätt, vet den andra personen inte om det, och det är inte stalking.

Om denna information däremot används på något sätt, kan det vara stalking, även själva kartläggningen. Om jag letar reda på att min tandläkare är medlem i trädgårdsklubben och att hans dotter heter Berit, och nämner detta till min tandläkare vid nästa kontroll, kan det klassas som stalking. 

Däremot är det ett väldigt underligt beteende. 

Det känns som att TS äger dig fullständigt. Hon kör över dig som en bulldozer.
  • Meddelande borttaget
  • Challenger
    EpicF skrev 2023-04-28 20:23:09 följande:
     Nej, de får dem inte. Men då får, i likhet med alla myndigheter, sjukhus etc skicka per vanlig post. Det är inte att bryts mot sekretesslagstiftningen. Vilket vi har utrett redan. 
    Ha ha, ha, att du inte bara ger upp!?
    TS äger dig fullständigt i denna tråd!
    Vilka är "vi"? Du och dina löss eller??!?!?!! Ha ha ha ha!!!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?