Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?
Reagerade lite på att våra nummer stod med. Det kändes så gammaldags på något vis. Utpekad kände jag mig. Sen tänkte jag att det kanske bara är för att det ska vara tydligt vem kommunikationen är ställd till. Då är det kanske bra att jag är lika tydlig tillbaka?
Med tanke på ditt nick och vad du skriver är det möjligen så att ni blir utredda för att ni inte är så ordentliga som föräldrar och du är arg och inte förstår vad som är problemet... Så du reagerar med att vara övertydlig och på gränsen till respektlös... Och detta är ett sätt du kommit på för att kunna markera mot dem passivt aggressivt... Men kom ihåg att du inte kan veta deras personnummer utan att framstå som stalker.
Så nej du skall inte skriva deras personnummer... De skriver ert för ni är de som är under utredning, det är på samma sätt när jag går och tar blodprov eller annat på sjukhuset. Jag lämnar MITT personnummer men jag vet inte min sjuksköterskas eller doktors personnummer för de är bara de som hanterar mitt ärende. Jag är är den som det är viktigt att man har nedskriven korrekt inte dem... Samma sak här.
Så ta och skärp dig, om du inte gjort något fel så kommer utredningen snart vara över, och om du gjort något fel är det bättre att ni får hjälp så era barn inte far illa. Bryr du dig om dina barn så lyssnar du på dem, om du bryr dig mer om dig själv än dina barn fortsätter du bråka och fjanta dig...