Vems ansvar är otrohet egentligen?
Anonym (Thomas) skrev 2023-02-12 16:10:04 följande:
jag har varit otrogen Men saken är att jag mår inte så bra i relationen. Min fru prioriterar allt framför mig och vår intimitet. Vi har inte legat på 4år nu. Känns som livet är slut på något sätt. Otroligt frustrerad. Vill inte skiljas då vi bor i storstan och ingen av oss har råd med hus själva trots att vi båda är höginkomsttagare. Vi har barn och jag skulle inte klarar att vara utan dem halva tiden. De är det bästa här i livet.Men när det hände yngre kvinnlig kollega som såg mig. Där jag för första gången på flera år fångat en kvinnas uppmärksamhet och känna hennes attraktion till mig. Det var nästan hypnotiserande. Att ännu en gång få känna sig speciell och åtrådd, att få omfamnas, kyssas, älska och sova i varandras famn. Fan under en kväll och natt var jag i himmelriket. Trodde aldrig jag skulle få uppleva det igen
Men ett svin är jag. Ett jävla svin mot min familj. Men jag kan inte ångra det men hon jag var med bär inte ansvar mot min familj. Mitt val och ansvar. Hade jag varit lyckligare eller mått bra hade aldrig detta skett. Så jag anser också att min fru är medskyldiga till detta då jag framfört att jag mår piss av denna syskonrelationen till liv och hon vill inte ens prata om det..
Med det sagt inte att jämföra med din situation. Du fick cancer och han gnällde över hushåll och barn. Det
är bra vekt