• Simon5

TOPIMAX någon som känt av blodsocker sväng

Hej

Har nyss satts in på Topimax 25 mg sedan en vecka tillbaka som stämningsstabiliserare då jag varit lite och är nedstämd har troligen bipolär 2 eller sesongsdepression har även rätt mycket ångest nu. Äter för övrigt Fluanxol 0.5 mg och Cipralex 10 mg.

Har mystisk symtom som påminner om blodsocker förädnring kan inte bedömma om den är hög eller låg men blir lite påverkad när jag ätit i knoppen och även till och från lite under dagen. Tycker detta är konstigt om det nu är blodsockret då den ska minska sötsug och om jag läste rätt göra så man få bra blodsockernivåer. Någon mer som känt av liknande? Eller är det någon annan biverkning i knoppen som svänger och har sig som påminner om blosocker tro.

Första 2-3 dagarna kände jag mig lite bereusad och konstig huvudverk, förvirrigen har försvunnit och huvudverk något bättre.

• Svar på tråden TOPIMAX någon som känt av blodsocker sväng
  • Simon5

Undrar också om någon testat både Lamictal och Topimax hur dom skiljer sig.

Vi undvek den då den kunde ge besvärliga hudutslag. Hudutslag yrsel håravfall och allt vad nu som finns upp listat som vanliga biverkningar har det gett med sig efter några veckor?

Svar på tråden TOPIMAX någon som känt av blodsocker sväng