Inlägg från: ElissaLevin |Visa alla inlägg
  • ElissaLevin

För tidigt att börja fsk vid 1?

har jätte ångest över att min lilla måste börja förskola i augusti då han kommer vara 13 månader ! Det känns alldeles för tidigt ! Men mina mamma dagar tar slut då och dessutom är chansen liten att han kommer in på samma förskola som storebror ifall man söker till oktober november månad ( hade kunnat ta a kassa fram tills dess så ja i nu läget inte har fast jobb men som sagt då är nog chansen liten att han ens skulle komma in då så augusti är nog lättast att komma in. vi behöver komma på fötterna igen ekonomiskt så de är nog bra att både jag o min man jobbar efter sommaren. Men de enda jag vill ha svar på från er föräldrar som har barn som börjat så tidigt , tycker ni de gick bra ? Ja tänker han kanske inte ens kan gå då , äta ordentligt med bestick osv hur ska dom på förskolan ha tid o mata alla barn samt som inte kan äta tillexe? är dom inte o han inte kan gå kanske dom bara låter han sitta där på marken o typ äta skit från marken o sen kanske dom inte har koll? Ja vet att allt detta låter larvigt men som mamma tänker  man på allt detta ! Tacksam för svar och inga andra svar om vrf jag tänker si eller så osv ..tack ! 

Svar på tråden För tidigt att börja fsk vid 1?