Inlägg från: Cillo |Visa alla inlägg
  • Cillo

BF Oktober 2023

Hoppar in här även om jag har BF lite senare än många av er. 20 oktober 
    väntar vår 3:dje och jag är fruktansvärt orolig för missfall denna gång! någon här som har erfarenhet av missed abortion? märktes det någonting eller var det total chock på första ultraljudet? hur Kommer det sig att så många gör UL i v 11? där jag bor är det v 13😵

• Cillo
    Fyran4 skrev 2023-03-25 19:34:15 följande:
    Stort grattis och välkommen 😊 Jag fick ul i samband med NIPT test. De skulle bara se hur långt gången jag var. Jag har ett ul inbokad i v.13 för kub. 

Tack fyran4 hur och varför fick du NIPT i stället? eller blir det även kub? 

jag ska dock in och kolla i v 12 då jag har en cysta så hoppas jag får se om bäbis lever då även om prio ligger på cystan 

• Cillo
    Fyran4 skrev 2023-03-26 09:20:24 följande:

Jag betalde själv😊 står här ovanför i inlägg 146 varför. Jag får kub med men då kommer de bara mäta nackspalt och mäta längd på bebisen och bestämma BF. Tror det egentligen heter nup då? Men det är inbokat som kub. 

Jag hoppas det går bra på ditt besök! 

Okej jag förstår. jobbigt 😞 men du tog inte blodprov till kub utan bara till NIPT? Har du fått resultatet än? men då har du redan sett ett pickande hjärta 😍

Tack 🙌🏼 det hoppas jag med. 

Svar på tråden BF Oktober 2023