Inlägg från: VårNr3 |Visa alla inlägg
  • VårNr3

BF Oktober 2023

Hej! Ny här. Har bf i början av oktober, 4 eller 5 oktober om jag räknar själv var som är möjligt. Ska på Nipt test på måndag så är lite nervöst!

• VårNr3
    Fyran4 skrev 2023-03-10 20:22:05 följande:

grattis 😀 så spännande med NIPT. jag har mitt om två veckor och längtar efter att få se bebisen i magen❤️ Är lite fundersam över om det är tvillingar då jag mått extremt illa och kräks mycket samt konstant hungrig. Har inte varit så extremt i mina tidigare graviditeter. Vi har tvillingar på båda sidor. Blir kul att få veta om det är en eller två i magen😊  

Ultraljudet vid Niptet såg fint ut i alla fall! En liten vild krabat :) Får hoppas blodprovet ger goda nyheter också :) Är nu ca. Vecka 10+5 enligt barnmorskan så min uträkning stämde väldigt bra. Hoppas det ska gå bra ör dig också på Nipt-testet! Spännande att se om det är tvillingar. Jag funderade också på om det kunde vara det denna gången då jag redan lagt på mig en del 😅 men var bara en. Min senaste graviditet började som en tvilling graviditet men ena tillbakabildades tyvärr. 

Du som har fler barn, hur har dina tagit det att få ett syskon till. Har inte berättat för våra två än men när vi pratat lite om att det ka ske blir fler syskon i familjen så är de verkligen inte positiva. Så känns både lite nervöst och ångestfyllt att berätta för dem så småningom..
Svar på tråden BF Oktober 2023