Se kön på TUL
Hej! På torsdag ska jag på tidigt ultraljud, är då i vecka 13+1 och undrar om det är någon som fått veta könet på barnet så tidigt samt om det stämde eller ändrade på rutinultraljudet eller vid förlossning?
Hej! På torsdag ska jag på tidigt ultraljud, är då i vecka 13+1 och undrar om det är någon som fått veta könet på barnet så tidigt samt om det stämde eller ändrade på rutinultraljudet eller vid förlossning?
Du kan defenitivt se kön redan i den veckan om man ser nuben! Men vad jag vet så brukar dem oftast inte vilja säga så tidigt... Men om du får en tydlig bild på nuben så lägg in den här :)
Du kan defenitivt se kön redan i den veckan om man ser nuben! Men vad jag vet så brukar dem oftast inte vilja säga så tidigt... Men om du får en tydlig bild på nuben så lägg in den här :)
Jag visste redan könet på TUL (pojke) pga gjored NIPT. Tyckte det syntes jättetydligt på TUL (har två flickor sedan tidigare) men trodde att jag inbillade mig. Men sen sa barnmorskan att ?och här tycker jag att man ser en tydlig snopp? så visst verkar det ?gå?, vet dock inte om hon hade vågat säga det till mig om inte jag redan sagt att jag fått bekräftat pojk via NIPT :)
Varför tumme ner? Märkligt.
Varför tumme ner? Märkligt.