Vad är det som händer? 30 års kris?
Har läst att det är många som kört ingen kontakt 1 - 3 månader för att se vart man själv står och vart exet står efter 1 månad. Antingen har man kommit över honom eller inte. Och antingen har exet gått vidare eller vill komma tillbaka.
Jag vet inte. Jag vet ingentingen just nu mer än att jag är helt förkrossad och jag vill inget annat än att ha honom tillbaka. Men som du säger så skulle jag kanske inte må bra utav det heller. Han har trots allt sårat mig så djupt. Och sen detta med ivf är ju nu försent för jag är redan 40 nu så det är ju öndå försent om han skulle komma tillbaka och allt skulle bli bra och vi skulle vilja skaffa barn om några år. Så det kommer ju ligga i bagaget också kanske att han bara gav upp alltingen.
Boka av SPA, det är inte en aktivitet med ett omoget ex.
Om han ångrar sig, så får du ta ställning där och då. Just ju får du istället fokusera på att överleva några dagar, så att du ser lite klarare. Oavsett om din kille är i kris eller inte så är du uppenbarligen tagen på sängen. Det är svårt att tänka klart om man blir dumpad från "ingenstans".
Självklart vill du ha tillbaka honom, men det är inte den du såg han är du vill ha tillbaka, utan den han låtsades vara innan han visade denna sidan. För rent krasst vill du troligen inte alls vara ihop med en människa som ena dagen låtsas att allt är fint, och nästa dag plocka ihop.
Fokusera på att ta med någon som känner dig som kan hjälpa dig göra bra val när ni delar upp bohaget. Ren tur att du inte hann bli gravid alldeles nyss.