Inlägg från: Ocdmänniska |Visa alla inlägg
  • Ocdmänniska

Vad är det som händer? 30 års kris?

För det första otroligt respektlös att bara med tjejen så där. Men nu till det andra, jag uppfattar det som att efter han varit med kompisarna så fick han lite känsla av att gräset är grönare på andra sidan, vilket han nu upptäcker med att ha lämnat dig att det inte riktigt är. Hursomhelst så är det bra att denna ovisshet och beslutsamhet kom innan ni skaffade barn. Beklagar dock och förstår att det kom som en chock! Låter som han slänger bort er relation utan att ens gett det en större tanke, vilket säger mig att han inte är villig att slås för er. Du förtjänar bättre person än han i dit liv, och nej tror verkligen inte att du pushade han för mycket med att säga att du var kär i han? Dummaste jag hört, ni var ju i ett förhållande. Han låter allefal inte som en person du kan lita på. Sen lan? Man spelar ju online nu för tiden, kan inte minnas sist jag hörde om att folk lanade. 
    Det bästa du kan göra nu är att sluta låta han göra saker som förvirrar dig och dina känslor, som att vara intima med varandra, bara du förlorar på det! 

• Ocdmänniska
    Vinnie83 skrev 2023-02-05 15:07:53 följande:
    Absolut hat jag det i baktanke. Och jag är försiktig att inte vara godtrogen. 

Har bestämt att inte höra av mig. I vanliga fall har vi skrivit flera ggr om dagen och ringt varann när vi inte har setts om jag jobbat eller han jobbar. Så han märker nog en stor kontrast där nu att det är helt tyst från min sida. Förhoppningsvis ska han väl sakna mig ngt alla fall. 
    Han har flyttat till en vän till honom som bor ca 2 mil härifrån. Han var här omkring igår men han hörde inte av sig till mig för att hämta saker så det tyckte jag var lite konstigt. 

Hade jag varit i hans sits och varot säker på mitt beslut så hade jag velat hämta allt så fort som möjligt. Allt annat har gått fort så då hade jag fortsatt med det. 
    Så jag kan ju inte sluta fundera om det är så att han funderar på alltingen nu och därför inte ta kontakt för att hämta sakerna. Han var här hemma i torsdags och då hade vi det lite mysigt åh så och då kändes det bra för oss båda. Vi var noga med att prata mycket så det liksom inte kände fel eller ngt. När han skulle gå så sa han att det är jobbigt att gå så grät han lite. Sen dess har jag inget hört. Jag blir galen av denna tystnad. Speciellt när jag hört han säga vi får se vad som händer till en bekant senast igår. 
    Super bra att du ligger med is i magen och inte tar kontakt! Tänker nog att han fortfarande inte vet vad han vill så som du säger därför han inte hämtat allt. Tycker du får dåliga råd av dina vänner, typ att om du ger han tid så kommer han nog tillbaka, jag tänker att det för det första är taskigt för dig och för det andra vill du ha han tillbaka efter allt? Förstår att du älskar han och är ledsen nu, men det är en jävla sits han har satt dig i. Tror du att du skulle kunna lita på han i framtiden?. 
Svar på tråden Vad är det som händer? 30 års kris?