Vad är det som händer? 30 års kris?
För det första otroligt respektlös att bara med tjejen så där. Men nu till det andra, jag uppfattar det som att efter han varit med kompisarna så fick han lite känsla av att gräset är grönare på andra sidan, vilket han nu upptäcker med att ha lämnat dig att det inte riktigt är. Hursomhelst så är det bra att denna ovisshet och beslutsamhet kom innan ni skaffade barn. Beklagar dock och förstår att det kom som en chock! Låter som han slänger bort er relation utan att ens gett det en större tanke, vilket säger mig att han inte är villig att slås för er. Du förtjänar bättre person än han i dit liv, och nej tror verkligen inte att du pushade han för mycket med att säga att du var kär i han? Dummaste jag hört, ni var ju i ett förhållande. Han låter allefal inte som en person du kan lita på. Sen lan? Man spelar ju online nu för tiden, kan inte minnas sist jag hörde om att folk lanade.
Det bästa du kan göra nu är att sluta låta han göra saker som förvirrar dig och dina känslor, som att vara intima med varandra, bara du förlorar på det!