Inlägg från: Anonym (Förståndig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förståndig)

Vad är det som händer? 30 års kris?

Men det förstår du väl att han redan haft sex med någon av de där tjejerna han skriver med? Var inte naiv, du vet väl hur män fungerar?

• Anonym (Förståndig)
    Anonym (att våga se) skrev 2023-02-03 08:49:01 följande:
    Jag kan inte säga att det är dumt att kramas och duscha och hoppas, för det är väl en del i processen. Men du ska definitivt lyssna på den känslan, att det sårar dig i slutändan att det inte är en bra idé med sex och duschande.

Nu har du ytterligare en erfarenhet av att han fortsatt håller på och skickar dubbla signaler. Jag tror inte att du ska lyssna på ditt eget hopp. Det har gått så snabbt att du ännu inte hunnit med, så det är naturligt att hoppas. Men det betyder inte att det skulle vara bra att han ändrar sig. Låt tiden gå och låt honom duscha i simhallen, eller på gymmet.
    Han får det göttaste av både dig och den andra. Du runkar av honom i duschen och sen åker han nyduschad och klar och knullar sin nya tjej.

Snacka om killen med guldbyxorna!
  • Anonym (Förståndig)
    Anonym (Nfnf) skrev 2023-02-07 09:51:29 följande:

För att dra fler exempel. Jag har ett ex som hade en annan samtidigt men heller inte erkände förrän jag kom på honom. Han skulle så kallat jobba och hörde inte av sig då. Stängde till och med av mobilen så det inte gick att ringa. Nu var han en sådan som jobbade mycket så man kunde ju lätt varit dum och trott på det där. 

Tycker att du borde lämna honom. 

När mannen/kvinnan plötsligt "jobbar" mycket då vet man vad som händer. Som tur är fick jag information vad som hände från hennes jobbarkompisar, utanför hotellrummet kunde dom tydligt höra vad som hände därinne Obestämd
Svar på tråden Vad är det som händer? 30 års kris?