Inlägg från: Anonym (Casanova) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Casanova)

Vad är det som händer? 30 års kris?

Åka på Lan? Nya killkompisar på dataspel? Tro fan att han är glad...

Sorry... Men han narras med dig... Den där tjejen han snackade med. Du tror inte att han varit dit och smörjt upp henne lite? De har säkert kontakt på något annat sätt du inte ser.

Jag vet allt om att vara otrogen. Det där låter som otrohet. Fast jag brukar göra det snyggare. (tills jag åker dit)

Fattar inte varför han inte kom i dig. Han verkar ju skjuta lösplugg ändå om du har barn sedan tidigare. Så det är ju riskfritt. Men ett tecken är det ju så klart. Den andra tjejen har redan tagit din plats. Vill du retas med honom kan du ju berätta för henne att ni fortfarande har sex. För det vet hon helt säkert inte. Älskarinnorna brukar få en något reviderad version av verkligheten på den fronten.

• Anonym (Casanova)
    Vinnie83 skrev 2023-02-02 13:26:59 följande:
    Jag tar det som otrohet vare sig han haft sex med henne eller inte. Men nej jag tror inte att han har varit där hos henne. Han skickade på snap till mig när han var och lanade och det var där han skulle enligt kartan för det kollade jag och hon bor inte ens i närheten där. 
    Och nej vi har fortfarande inte sex vi hade sex precis innan han gjorde slut med mig. Och skjuta lösplugg var väldigt onödigt att säga då det är mig det har varit fel på och inte han i att det inte blivit ngt barn.. 
    Ja, det var onödigt. Jag tar tillbaka det. Förlåt.

Men jag står fortfarande på mig. Nog tusan är han otrogen. Vet han om att det går att spåra honom via snap så har han löst det på något sätt!
  • Anonym (Casanova)
    Vinnie83 skrev 2023-02-02 13:41:28 följande:
    Det är okej, du visste inte.

Nä han vet ju att man kan se vart på kartan personen befinner sig. 
    Ja men är det så att han har varit otrogen sexuellt så är det så. Jag har frågat honom och han sa i måndags att jag har brutit helt med henne och jag hälsar bara på henne på jobbet. Jag har inte gjort ngt med henne. 
    Men samtidigt så tyckte han det var onödigt att jag sa att jag skulle kontakta hennes sambo och berätta att don har haft kontakt åh så. Jag lovade honom då att jag inte skulle göra det men får jag veta nu i efterhand ngt då kommer jag kontakta hennes sambo. 
    En person som vill vara otrogen kommer att vara det. Hon är ju helt säkert med på tåget, dvs hon vet om dig och spelar säkert med i ett spel som går ut på att föra dig bakom ljuset för att de ska träffas.

Det här att han brutit och beter sig som han gör... Inte en chans.

Vill du veta om han är otrogen måste du göra något överraskande som han inte kan förutse. Åka bort en dag eller helg men stanna kvar. Se vad som händer. Tyvärr är det ju så att hon kanske inte kan träffa honom just då.

Problemet med det är att det riskerar att driva dig till vansinne. Du är ju redan lite svartsjuk låter det som. På goda grunder vill jag påstå.

• Anonym (Casanova)
    Vinnie83 skrev 2023-02-02 14:04:25 följande:
    Nej nej jag tänker inte göra något överraskande. Och med tanke på att vi inte bor tillsammans längre så har jag ingen koll på honom alls. Han stack i söndags. Han tog inte med sig datorn hem för han mådde dåligt sa han så den stog kvar hos hans kompis. Och han har sagt att mitt ex får bo hos honom så länge tills han hittar ngt eget.
    Förstår!

Missade att det hade tagit slut, nä  då mår du nog bäst att ha lite avbrott från honom.

Försök göra något du gillar. Gör inget dumt.

Jag hoppas att det löser sig för dig...
  • Anonym (Casanova)
    Vinnie83 skrev 2023-02-02 14:26:24 följande:
    Tack! Ja jag ska inte kontakta honom överhuvudtaget. Han får höra av sig till mig om det är ngt. Det är trots allt han som lämnat mig. Så jag kommer köra ingen kontakt på 1 månad eller ngt. Och svara på sms om han hör av sig. Så får vi se vart vi står om 1 månad. Antingen om jag har gått vidare eller om han har det eller om han vill komma tillbaka eller inte. Ja det får tiden utvisa. 
    Låter klokt! Lycka till! :)
Svar på tråden Vad är det som händer? 30 års kris?