Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Vad är det som händer? 30 års kris?

Han har betett sig illa. Han kanske inte är redo för barn tillsammans, trots allt och den här tjejen han snackade med fick honom kanske att minnas att han gillade att vara singel. 

Omoget hur som helst. 

Avboka spa och allt som går, försök få tillbaka pengar. Var sen oerhört tydlig med att han inte kan jamsa runt, är det slut så är det. 

• Anonym (...)
    Vinnie83 skrev 2023-02-03 12:19:51 följande:
    Ja jag ska inte låta han duscha här mer. Vi pratade om det väldigt mycket igår innan och under tiden. Det är viktigt att det känns bra för båda och han ville absolut inte att jag skulle känna mig utnyttjad. Men så här i efterhand så känner jag mig ledsen för jag vill bara att han ska komma på vilket misstag han gjort och komma på det. 
    Men ja han skickar dubbla signaler men varför då? Är han så osäker då eller varför gör man det?
    Han är inte osäker, men det kan vara svårt att kapa banden ändå. När han står där med din nakna kropp framför sig så vet han var han kunde ha, men nu har valt bort. Det är inte äkta kärlek i varje fall. 

Hoppas han står för lånet ni lade på IVF eftersom det nu är han som tvingar fram att avbryta det!
Svar på tråden Vad är det som händer? 30 års kris?