• t123

BIM mars 2023

Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:08:36 följande:

Haha vilken morgon!!!
    håller tummarna för imorgon då kanske och annars måndag ;)

Ja annars blir det måndag när jag är på hemmaplan, man boooorde ju vänta tills dess egentligen för då borde det ju synas på test OM det nu var en sån dipp på äl+6! Har i alla fall fortsatt värk i svanken och känner mig lite illamående på morgonen. Men allt sånt kan man ju känna innan mens också så jag vågar inte tro på nåt alls 😅 Hur känns det för dig nu? 😀
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:20:05 följande:

fattar precis! Känns som jag är i samma veva att börja undra men jag har varit skengravid varje gång och nu vet jag ju inte ens när jag hade ägglossning så försöker bara tänka bort det och att de troligtvis inte är något mer än inbillning. De är så tokigt hur en analyserar kroppen så fort en vill bli gravid 😂

Skönt ändå!! Att tänka bort det ett tag alltså! Det visar ju sig förr eller senare ändå liksom, men oftast är man ju så otålig och nyfiken att man inte lyckas hålla sig 🥲 Ska därför bli himla skönt att åka iväg med en vän i helgen, tänka på massa annat än hur kroppen känns osv 😁
  • t123
    Lulu1987 skrev 2023-03-18 07:26:49 följande:

Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM. 

//

Ja, det ser ut som en fin graf!! 😀✊🏻
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:31:39 följande:

Det sköna med att testa är att en kan släppa de för stunden och inte fundera så mycket sen😂

Haha åh, ja men loppet är definitivt inte kört än 😊 Spännande att vi ligger ganska lika i cykeln. Egentligen skulle jag kanske föredra bebis i januari istället för december. Men nu när det strulat lite så kände jag inte att vi har råd att strunta i en månad! 😅  Jag håller med, jag testar nog hellre och att det blir negativt innan mensen kommer istället för att bli ?överraskad? av blod faktiskt!
  • t123
    Embarazada skrev 2023-03-18 09:05:49 följande:

Och så fortsätter man testa....ÄL+8 idag....

Tycker att det ser lovande ut! Men som redan är skrivet, testen är ju kända för att ofta ge svagt streck, men det är väl ändå tydligare än det förra? 😀
  • t123

Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 17:56:30 följande:

Jag tycker absolut det där är positivt!!!😍

Ahh så spännande! Är ju bara äl+8 eller 9 också! Imorgon kan jag inte testa men på måndag får vi hoppas på starkare 😊
  • t123
    Barbrastreisand skrev 2023-03-18 18:08:54 följande:
    Jag tror det är något där 😍😍
    Åh ser du också! Så spännande, men vågar inte tro nåt 😬
  • t123
    Sannet skrev 2023-03-18 19:42:39 följande:

t123 : Solklart att det är något där! 😍 Håller tummarna!!

Åh tack!! Ska testa igen i övermorgon! Men har mått illa till och från idag så känns faktiskt som att det kan vara nåt 😍
  • t123
    Embarazada skrev 2023-03-18 21:53:23 följande:
    Jag ser definitivt ett streck 🤩
    Jag har inte riktigt vågat lita på de testerna eller mina ögon men nu är ni många som verkar överens!! 😍✊🏻
Svar på tråden BIM mars 2023