BIM mars 2023
Syskonförsök: haha lycka till ! 🤭
Syskonförsök: haha lycka till ! 🤭
Trefaldigmästareikärlek: Jag är inte orolig då jag ändå har normala värden bortsett från att jag har massa ägg vilket tyder på att jag inte ägglossar varje månad. Men tempen tyder på ÄL och ska väl ev köra letrozol. Läst att det ska inte vara så svårt att bli gravid vid PCO lite värre med PCOS 😊 är du orolig nått ?
Grattis !! 😊
Frelwi: välkommen till den "eviga väntan" klubben haha. Känns så långsamt denna tid mellan ÄL och BIM
Trefaldigmästareikärlek: spännande, ska bli intressant och se om de va det du kände ! 😍
Syskonförsök och foodie92: ja detta har jag inte upplevt tidigare. Har haft små hugg tidigste men inte detta intensiva stick. Som sagt är det förmodligen någon annan logisk förklaring men en gnutta hopp lever ju kvar i en. Blir spännande att se 👏
Hur mår ni?
Jag förstår er, igår fick jag glädjande besked att ett av mina syskon är gravida. Superglad för deras skull såklart, men man blir lite extra frustrerad när de då inte funkar hos en själv. Har inga barn sen tidigare, aldrig fått missfall eller gjort abort så vet ju inte om de kommer att gå. Proven har ju visat positivt så jag försöker vara positiv 😊 men de e kämpigt och man har väl rätt att känna så, skönt som ni säger att vi iaf kan hänga här ihop. Men efter 1 år av försökande börjar man bli lite less ibland 🙈
Håller med syskonförsök, man kan drabbas av en känsla av hopplöshet men de e ändå viktigt att komma tillbaka och hitta positiviteten 😊 jag försöker så gott jag kan vara positiv. Exempelvis en fertilitetsutredning ger känslan av att något sker och att man komma lite framåt
Spännande Lulu ! Kan inte ge någon insikt förutom heja rop haha. Ska du testa nått innan BIM eller väntar du tills efter?
Jag med på ÄL+7 bara klassiska pms symptom inget mer än så haha
Men Sannet, testar du med ÄL stickor så får du positivt sen kan de släppa efter 48h. Lh ska ju inte vara positivt efter det? Du kan helt enkelt ha missat peaken bara och sen skedde ÄL 😊 så jag tror du haft ÄL redan
Hahaha ja man har en tendens att överanalysera haha
Spännande med stickningar hoppas de e nått 😊
Men temp är så konstig denna cykel, även om man inte ska läsa in I tempen så mycket så hoppas jag att den håller sig hög. Min temp har alltid haft en nedåt trend efter äl+8.