• Sanlin90

BIM mars 2023

Tycker mig se streck! Har mycket molvärk och ?gjorde slut? med sambon idag för mitt humör är helt galet och jag är så jävla trött rent ut sagt!
  • Sanlin90
    t123 skrev 2023-03-13 19:42:58 följande:
    Tycker också att jag ser! Men du måste ha haft äl lite senare i så fall tänker jag, när det är så svagt! Hoppas att det är nåt 😍
    Jag tror äl kan ha varit vid den stora dippen då skulle jag vara äl+15 idag!
  • Sanlin90

Tempen håller i sig, tog ett babyplan knte testa tidigt och tycker mig ana något men dom är inget att hänga i granen direkt dom testen. 

• Sanlin90
    garderobsblomma skrev 2023-03-14 07:31:31 följande:
    Jag är BIM-3 så vad som helst kan hända, men jag hade en känsla när jag satt och väntade på rfsu-stickans svar och magkänslan stämde? Hoppas det lilla livet vill stanna trots att det har varit rätt mycket födelsedagsfester och alkohol den här cykeln.
    Grattis !!
  • Sanlin90
    Fy?tusan?. Vad varm jag är, jag kokar, och så sjukt anfådd av precis allt! Va varm som bara den med dottern så hoppas det är positivt!
  • Sanlin90

Jag blir tokig här, ingen mens inget plus men JÄTTEONT i vänster bröst som jag även hade med dottern vid plus men hade det för ett tag sen med men fick inget plus då heller. 

• Sanlin90

Syskonförsök jag använder inte äl tester, har aldrig någonsin fått utslag på något fast tempen sagt att jag haft äl.
    nu säger tempen typ äl+22 men får varesig mens eller plus, bröstet gör ont och mitt humör är helt av banan.ä och jag är så otroligt trött. 

• Sanlin90

Jag skrev just ett meddelande till gyn faktist men tror inte dom kommer ta emot mig ändå. 

har typ haft ont i bröstet/brösten sen igår och molvärk tillö och från sedan den där jättedippen, ibland mycket intensiv och ibland lite gran och ibland inte alls :/
    har världens sämsta humör med och igår somna jag mycket tidigare än vanligt Som många andra dagar. 

• Sanlin90

Syskonförsök jag har aldrig fått positivt äl test inte ens månaden jag blev gravid med min dotter men då tempa jag inte, dock är ju höjd temp mycket säkrare än ett äl test som är positivt men mycket märkligt är det här!

• Sanlin90

Förlåt för tmi men jag har haft sjuka flytningar idag?! Vita massor och typ som filmjölk ? Aldrig haft innan

• Sanlin90

Elisabeth83 jadu säg det, enligt tempen skulle jag va äl+26 idag men tror det är något vajsing här för inget plus och ingen mens?

• Sanlin90

Fick det här testet så tog ett testa tidigt men det va helt blankt! Tempen va högre igen imorse!
    strecket lär väll inte synas här på fsmiljeliv men det va som en rosa skugga
  • Sanlin90

Här gav jag upp på cd 75 och påbörjade en provera kur jag blivit tillsagd att göra var tredje månad, är på cd 81 idag så några tabletter kvar så hoppas jag det kommer en blödning snart och mensen kommer igen sen. 

Svar på tråden BIM mars 2023