Inlägg från: Elisabeth83 |Visa alla inlägg
  • Elisabeth83

BIM mars 2023

Sanlin90 skrev 2023-03-17 21:20:13 följande:

Förlåt för tmi men jag har haft sjuka flytningar idag?! Vita massor och typ som filmjölk ? Aldrig haft innan

Fick också det den här månaden. Brukar aldrig ha det annars. Var  cykeln är du?
  • Elisabeth83

Har mått så illa till och från sedan igår. Började på kvällen. Mådde jätteilla imorse så jag nästan kräktes, tog en paus och sen började jag må illa efter lunch igen. Har fått ilningar i livmodertappen som kommer och går lite. 

Fick ett svagt plus på stickan med clearblue early imorse, men nu har jag läst så mycket om falska positiv test så litar inte på att det stämmer. 

To be continued?

hur går det för er andra? 

• Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 09:40:45 följande:

Jag har verkligen inte en aning om vart i cykeln jag är vad gäller ägglossning. Är jag inte gravid så har jag verkligen ingen aning om när mensen kommer. Är på CD20.
    Tog detta testet imorse..

Svårt att se. Jag tog också ett sådant test imorse. Vågar man lita på att de stämmer?
  • Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-18 16:45:19 följande:

Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬

Ja men se där 🥰🥰🥰 Hejja! 
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 14:36:36 följande:
    Man kan ana något, men som Syskonförsök skrivet så går det typ inte att lita på några såna tester som är tagna tidigt känns det som. Förra månaden hade jag mängder med sånna som rörde om rejält i min hjärna. 😣
    Kunde du ana något på ditt?
    Ja, jag såg ett svaaagt streck imorse. Känner mig helt annorlunda den här månaden. Får se om jag är skengravid eller bara ätit något dåligt 😅 Hur mår du?
  • Elisabeth83
    Myran90 skrev 2023-03-18 14:56:04 följande:

Hallå tjejer! 
    Någon som har BIM den 26/3? Isåfall, när tänker ni börja testa?  // Oskyldig

Jag brukar alltid få stänkblödningar några dagar innan mens. Har BIM 26/3 så räknar med att stänkblödningarna kommer 23-24/3. HOPPAS INTE! Fast sist jag plussade så hade jag ändå lite stänkblödningar o trodde det va kört men någon dag senare blev det ett stakt plus.  Har fyllt kalendern med jobb och aktiviteter för att nästa veckan ska rusa förbi Cool

Jag har bim 25/3.. jag har redan tjuvstartat testningen 😬 Hoppas blödningarna håller sig borta 🤞🏻
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 14:36:36 följande:
    Man kan ana något, men som Syskonförsök skrivet så går det typ inte att lita på några såna tester som är tagna tidigt känns det som. Förra månaden hade jag mängder med sånna som rörde om rejält i min hjärna. 😣
    Kunde du ana något på ditt?

Här är mitt. Så inget jag litar på än.

• Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 20:56:53 följande:

Jo men där kan man ju ana nåt 😍 Ska du test imorgon igen?
    Jag har ett test? men törs jag 🙈 Ska du testa imorgon?
  • Elisabeth83

Jag är för nyfiken för att låta bli. Imponerande att du orkar vänta tills torsdag 😄 (men bra)

Myran90 skrev 2023-03-18 20:45:51 följande:
    Åh så spännande!!! Jag har ett testa tidigt test hemma. Se om jag vågar ta det på typ torsdag 😆 
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-03-18 21:02:46 följande:
    Så dålig kvalitet här på FL. :/
    Skulle bara se om bilden blev mer rättvis om man zoomade in/ut. (Morgonens test)
    Syns ju def något svagt. Hoppas det blir starkare 💕
Svar på tråden BIM mars 2023