BIM mars 2023
Förlåt för tmi men jag har haft sjuka flytningar idag?! Vita massor och typ som filmjölk ? Aldrig haft innan
Förlåt för tmi men jag har haft sjuka flytningar idag?! Vita massor och typ som filmjölk ? Aldrig haft innan
Har mått så illa till och från sedan igår. Började på kvällen. Mådde jätteilla imorse så jag nästan kräktes, tog en paus och sen började jag må illa efter lunch igen. Har fått ilningar i livmodertappen som kommer och går lite.
Fick ett svagt plus på stickan med clearblue early imorse, men nu har jag läst så mycket om falska positiv test så litar inte på att det stämmer.
To be continued?
hur går det för er andra?
Jag har verkligen inte en aning om vart i cykeln jag är vad gäller ägglossning. Är jag inte gravid så har jag verkligen ingen aning om när mensen kommer. Är på CD20.
Tog detta testet imorse..
Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬
Hallå tjejer!
Någon som har BIM den 26/3? Isåfall, när tänker ni börja testa? //
Jag brukar alltid få stänkblödningar några dagar innan mens. Har BIM 26/3 så räknar med att stänkblödningarna kommer 23-24/3. HOPPAS INTE! Fast sist jag plussade så hade jag ändå lite stänkblödningar o trodde det va kört men någon dag senare blev det ett stakt plus. Har fyllt kalendern med jobb och aktiviteter för att nästa veckan ska rusa förbi
Jag är för nyfiken för att låta bli. Imponerande att du orkar vänta tills torsdag 😄 (men bra)