![Barbrastreisand](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Oh grafen ser lovande ut 😍 Kanske är en implantationsdipp? Håller tummarna! När tänkte du testa?t123 skrev 2023-03-17 06:37:56 följande:Så spännande ju 😍 såhär ser min graf ut än så länge. Svårt att säga nåt alls så tidigt såklart men den ser ju fin ut hittills i alla fall 😄
-
När jag blev gravid med första fick jag en dipp äl+6😍 Oh spännande! Håller tummarna och så får du gärna uppdatera oss härt123 skrev 2023-03-17 10:11:58 följande:Glömde svara på när jag tänkte börja testa! kanske imorgon?! Känns lite tidigt men är vidrigt otålig 😅 Ska resa bort lördag-söndag så nästa chans blir måndag! Så jag tar nog ett litet smygtest imorgon 🙊
-
Tycker jag ser ett svagt streck där! Håller tummarna att det blir starkare imorgon ❤️Embarazada skrev 2023-03-18 09:05:49 följande:
Och så fortsätter man testa....ÄL+8 idag....
-
Jag tror det är något där 😍😍t123 skrev 2023-03-18 16:45:19 följande:
Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬
-
Så spännande med alla tester nu! Vill också börja testa, väntan är olidlig 😂
-
Håller tummarna! Vill du dela med dig av din graf?😍Syskonförsök skrev 2023-03-20 06:34:14 följande:
Väntar spänt på nya test idag 🥰
Jag har inte testat sedan lördagens negativa och alldeles för tidiga och hade tänkt testa idag men kisset var som vatten för jag varit så törstig i det senaste så jag hoppade det idag med! bättre lycka imorgon. Tempen är dock fortsatt onormalt hög för mig och jag är skengravid som alltid symtomässigt! jag vet ju dock inte när äl var eller om äl ens kom denna månad och vi har haft väldigt lite sex eftersom vi varit sjuka omlott med influensa så jag tror inte de är något denna gång heller. 🤷🏼?♀️
Stort grattis!!!!😍😍t123 skrev 2023-03-20 06:43:53 följande:Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊
Spännande med temp-dipp! Vilken cykeldag är du på? Vill du dela med dig grafen? Även jag fick en dipp idag men vet inte riktigt om jag vågar lite på det då jag sovit lite dåligt med sonen. Såhär ser grafen ut hittills:studerade skrev 2023-03-20 08:19:14 följande:Åååå grattis vilken lycka ❤️
tror jag fick en implementering dip i tempen idag 😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ nu bara hålla sig till på onsdag med att testa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ni med kortare 11-12 dagar luteafas hur tidigt testar ni positivt? Eller testar överhuvudtaget 🤣Det ser ju väldigt lovande ut! Testat digitalt?😍Embarazada skrev 2023-03-20 08:53:13 följande:
-
Äl+7 idag. Inga känningar alls, fått finnar som jag brukar få vid denna tid i cykel. Nu har jag en stark känsla över att det inte tog sig denna gång heller.. Börjar bli tufft nu och man undrar hur länge till man ska kastas mellan hopp och förtvivlan, nästa cykel har vi försökt i ett år. Mycket känslor helt enkelt och det är verkligen surt just nu :(
-
Tack för era svar Laura90, Syskonförsök & Maymom! Man kan inte låta bli att överanalysera allt och känna sig allmänt deppig. Jag har ett barn sedan tidigare men står i kö nu för att se om vi kan få någon hjälp, är någon månads väntetid. Men hade hoppas att kroppen kunde lösa detta själv. Det gör ont att se mitt barn växa så fort, och då spinner tankarna vidare om man någonsin ens kommer kunna få ett till barn.
-
Så kul med fler plus i tråden, stort grattis!
Äl+8 och jag planerar ta ett testa tidigt imorgon. Förväntningarna är låga tror verkligen inte det tog sig denna gång heller men kan inte låta bli att testa haha. Såhär ser grafen ut hittills, började tempa lite för sent och haft lite oregelbunden sömn ibland så är svårt att tyda.
-
Tack! Dagen innan dippen låg jag på 36.9 men hade druckit lite vin kvällen innan så därav tog jag bort den dagen. Jag jämför med min tidigare kurva när jag plussade med första och då hade jag en högre jämnare nivå i kurvan därav tror jag inget denna gång :/ Hur går det för dig? Fick du bekräftat äl senare?Syskonförsök skrev 2023-03-23 18:21:06 följande:
Jag tycker de där ser ut som en positiv kurva ju😍 ser ut som implantationsdipp och allt. håller tummarna!
-
Hoppas det inte blev försent, håller tummarna! Vad svårt det blir nu när du inte riktigt vet vart i cykeln du befinner dig / när man ska testa. Jag fick också en period med oregelbundna cyklar i höstas från ingenstans, vet inte riktigt vad det berodde på (börjar misstänka covid-19 vaccin). Men sökte för det då och bad läkaren se över blodprover bl.a. sköldkörteln då det kan rubba cykeln. I samma veva fick även remiss till privat gyn för vidare utredning/hjälp till barn. Så mitt tips är att söka för oregelbundna cyklar ifall du inte haft det tidigare, skadar inte?Syskonförsök skrev 2023-03-23 20:22:59 följande:
Jag tycker absolut inte det ser kört ut och de kan säkert skilja sig lite :) hoppas!
Jag har väl inte helt kunna bekräftat äl i temp men haft nätter med dottern så varit svårt att tempa ordentligt. vi hade sex igår kväll men med positivt test måndag fm (och vet ju inte när de först var positivt eftersom de var enda testet) så räknar jag med att det var för sent. Har vi väldig tur var det inte det men när äl kommer dag 27 ca. så känns det inte positivt.. Mina cykler varierar väldigt mycket nu och mer än de brukar vilket inte känns positivt alls. Vet inte om de är stressen över att bli gravid eller om något annat spökar men en blir ju nojig. idag har jag känt att jag kanske får ställa in mig på att de kanske inte blir mer barn🤷🏼?♀️❤️????? Det är ingen av oss som riktigt är i tankarna att söka hjälp. De gick ju så lätt med dottern så känner ju att de BORDE gå någon gång..
-
Stort grattis Swn!
Tog ett testa tidigt idag äl+9 och det var negativt. Får se om jag klarar av att hålla och låta bli att testa att testa 2-3 dagar innan jag testar igen. -
Min temp var fortsatt hög idag på äl+10 så kunde inte låta bli att inte testa. Negativt inom tiden (översta), kunde ana ett svagt streck 10min senare (nedre). Men litar såklart inte på det, tycker även det borde ha visat synligare om det var ett plus nu då det är ett testa-tidigt test.Syskonförsök skrev 2023-03-25 07:24:20 följande:
Väldigt nyfiken hur det går för alla här? Längesedan jag hörde nyheter från sannet eller Sanlin90, har de hänt något för er tjejer?❤️ någon annan med Bim i dagarna som tror något eller testat idag?🥰 Håller tummarna för er som är kvar!
-
Tempen gick ner lite idag och fortfarande negativt på testa tidigt. Så det blir nog inget denna månad heller. Jag hoppas innerligt att det blir en 2024 bebis för oss alla som fortfarande väntar på det efterlängtade pluset ❤️
-
Haha, ja jag trodde också på den! Bim 28-29Syskonförsök skrev 2023-03-26 10:57:27 följande:
Ånej jag som verkligen trodde på din graf! När är bim?
Hoppas jag med ❤️
-
Men ååh så kul att se!! Stort grattis!! ❤️❤️Syskonförsök skrev 2023-04-03 06:06:44 följande:
🥹 Lite jobbigt med nya jobbet men ändå elfte försöket för syskon så självklart glad och tacksam❤️
Swn skrev 2023-04-02 23:19:00 följande:Ser något 😍👏🏼 så spännande!