Inlägg från: Embarazada |Visa alla inlägg
  • Embarazada

BIM mars 2023

Syskonförsök skrev 2023-03-18 09:12:23 följande:

Tycker mig ändå ana något??? Men de där testen har ju oftast litet streck så svårt att veta om de är äkta! :(

Ja det gör jag med, men det ska då bli väldigt rosa innan jag vågar tro på det 😬
  • Embarazada
    t123 skrev 2023-03-18 09:35:47 följande:
    Tycker att det ser lovande ut! Men som redan är skrivet, testen är ju kända för att ofta ge svagt streck, men det är väl ändå tydligare än det förra? 😀
    Ja det är starkare idag men jag litar ändå inte på det. Jag har dock haft "mensvärk" sen igår..... 
  • Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 10:46:13 följande:
    Jag plussade med de där testen med dottern❤️ då var det ett tydligt streck äl+10 för mig men skulle kallat det mer grått än rosa och digitalt sa 1-2 samma urin. Kan lägga in en bild men tror kvalitén på bilden är alldeles för dålig här! 
    Även om kvalitén är dålig på bilden så tycker jag man ser ditt streck väldigt tydligt 😃 Mina streck har aldrig varit i närheten av att vara sådär starka. 

Får hoppas mina streck är tydligare imorgon, annars är det nog spökstreck/kemisk graviditet igen. 
  • Embarazada

Jag blev så knäpp på alla svaga streck på Babyplans tester så jag åkte och köpte ett "RFSU testa tidigt"
    Och jag tycker mig se något svagt på detta test också?
    (var tvungen bryta upp testet då glaset bara reflekterade så gick inte få en bra bild)

• Embarazada
    t123 skrev 2023-03-18 16:45:19 följande:

Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬

Jag ser definitivt ett streck 🤩
  • Embarazada
    Elisabeth83 skrev 2023-03-18 21:55:11 följande:
    Jag ser det 💕 när hade du bim?
    Den 25/3 😃
  • Embarazada

Dagens test. Blev dock en sjukt dålig bild... 
  • Embarazada

Jag körde tricket att lysa igenom testen med en ficklampa och det är rosa streck i båda testen 😅

• Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-19 09:42:27 följande:

Spännande! Av att titta skulle jag annars tolkat negativt men spännande om du ser! håller tummarna 🥰

Kanske syns bättre här då jag zoomat in rejält 😅

• Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-19 12:16:39 följande:

Ja men de ser ut som babyplan alltid gör🤷🏼?♀️ det är alltid ett litet litet streck. Jag har fått så varje gång jag inte är gravid. När jag väl var gravid var strecket synligt på distans, rosa och allt även fyra dagar innan mens. 

Jag har också alltid fått streck, dock så har dom aldrig varit ljusrosa som dom är nu. 

• Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-19 18:51:14 följande:

Alltså det är ju sämst kvalité när en lägger upp här så svårt att se om de är färg men jag litar på dina ögon om de är rosa och annorlunda än annars😍 hoppas de är starkare här imorgon eventuellt så de syns enkelt!

Jo jag vet, Familjeliv suget verkligen när det gäller bilder 😂 Man kan tycka man tagit värsta bilden med super-upplösning och när man laddar upp den så ser det ut som gröt 🙈
  • Embarazada

Tänkte bara hoppa in och säga att det blev en kemisk graviditet/tidigt missfall igen, så vi kör på försök nummer 9 i april ❤️

Svar på tråden BIM mars 2023