BIM mars 2023
Tycker mig ändå ana något??? Men de där testen har ju oftast litet streck så svårt att veta om de är äkta! :(
Tycker mig ändå ana något??? Men de där testen har ju oftast litet streck så svårt att veta om de är äkta! :(
Jag blev så knäpp på alla svaga streck på Babyplans tester så jag åkte och köpte ett "RFSU testa tidigt"
Och jag tycker mig se något svagt på detta test också?
(var tvungen bryta upp testet då glaset bara reflekterade så gick inte få en bra bild)
Jag fick till ett test idag men på eftermiddagen! Svårt att veta, de här testen är ju lite osäkra! 😬
Jag körde tricket att lysa igenom testen med en ficklampa och det är rosa streck i båda testen 😅
Spännande! Av att titta skulle jag annars tolkat negativt men spännande om du ser! håller tummarna 🥰
Ja men de ser ut som babyplan alltid gör🤷🏼?♀️ det är alltid ett litet litet streck. Jag har fått så varje gång jag inte är gravid. När jag väl var gravid var strecket synligt på distans, rosa och allt även fyra dagar innan mens.
Alltså det är ju sämst kvalité när en lägger upp här så svårt att se om de är färg men jag litar på dina ögon om de är rosa och annorlunda än annars😍 hoppas de är starkare här imorgon eventuellt så de syns enkelt!
Tänkte bara hoppa in och säga att det blev en kemisk graviditet/tidigt missfall igen, så vi kör på försök nummer 9 i april ❤️