• Lulu1987

BIM mars 2023

Anonym (Blueberry) skrev 2023-03-11 14:55:14 följande:
    Dvs när du har lagt in två höga temperaturer till kommer den nog sätta ut ÄL på igår.
    Ok tack för svaret! 

Trodde man hade äggvitesekret nån dag till bara, efter att ägget släppt(?) Alltså trodde att ÄL då var i Tisdags då sista dagen med fertilt sekret för mig var på Onsdagen, Torsdag var det vattnigt. 
  • Lulu1987
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-03-11 23:17:50 följande:
    Jag har ÄL sekret bara innan och under ÄL. Dagen efter är jag snudd på snustorr igen. Och vattnigt sekret är fortfarande högfertilt, som du ser på att det är grönmarkerat i FF
    Ok TUSEN TUSEN TACK för att du redde ut mina frågetecken. 😊Tar det sig inte denna gången heller så vet jag iaf att man lär/kan sexa på ännu mer. 😁
  • Lulu1987

Enligt Fertility Friend hade jag troligen ÄL den 10e. Har sen dess känt en skum känsla i livmodern, en blandning mellan kissnödig känsla, pirrande, ilningar, nästan som elektriska stötar ibland.

Vanligtvis brukar jag få molvärk men nu är det allt ovan. Så fort jag rör mig så känns det i livmodern och när jag kissat känns det som en sugande känsla. 

Hoppas det betyder att det blir ett plus denna gång (enda gången jag varit gravid innan, vart jag konstant kissnödig typ BIM+5). 🙂

Nån som känner igen känslan och sedan plussat? 

• Lulu1987
    Foodie92 skrev 2023-03-15 18:27:48 följande:

Spännande Lulu ! Kan inte ge någon insikt förutom heja rop haha. Ska du testa nått innan BIM eller väntar du tills efter?

Haha tack! 🙂

Jag velar fram och tillbaka, mensen brukar komma så fort jag planerat att ta ett test morgonen efter, eller så blir mensen sen och man får minus på testet. 

Om fler symtom dyker upp vågar jag mig nog på att testa tidigt, om tempen också håller sig fortsatt hög. 
  • Lulu1987

Det stack till i vänster sida 2 ggr imorse och jag har kissat 12.00, 12.15 och 12.30, somnade 22 igår (är nattuggla och brukar va vaken till 00 vanligtvis), varit helt urlakad. Igår och förrgår.

Hoppas hoppas detta betyder att det är ett frö i magen. 🥰

• Lulu1987

Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM. 

• Lulu1987
    Syskonförsök skrev 2023-03-18 07:54:11 följande:

Spännande! Vad gör dig så säker?😍

Dels att känningarna jag har i magen nu känns precis som när jag var gravid 2020, men även att just "förvärkarna" innan mens inte kommit. 🥰 Den lilla molvärk jag har nu känns annorlunda, inte sådär intensiv som jag brukar ha varje månad innan mens.

En slags magkänsla också, svårt att förklara...men samma känsla som jag hade i Februari 2020, innan gravtest med plus i början på Mars.  🤗
  • Lulu1987

Sen också att jag måste kissa var 15e minut då det känns som man inte kissat på 3 dygn, men i princip varje gång kommer det bara nån skvätt (också ett tecken jag  hade förra gången). 🙂

• Lulu1987

Tänkte ev testa imorgon med CB early, men jag har inte den digitala varianten...är den andra varianten med enbart streck helt värdelös eller, nån med erfarenhet? 😅

Får väl spara urinen och springa och köpa en digital annars också. BIM på Lördag enligt Fertility Friend.

• Lulu1987

Ingen som har erfarenhet av cb early som inte är digitalt? 🙂 Hittar bara gamla trådar 

• Lulu1987
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 07:07:18 följande:

Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
    Embarazada? lulu? 

Nä jag beslutade mig för att vänta tills BIM. 🙂

Men tempen ser iaf fortfarande bra ut. 😍

• Lulu1987
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 11:05:28 följande:

Det där ser bra ut ja!! Håller tummarna ❤️

Taaack, håller tummarna för dig med! ❤️

Hoppas att vi alla plussar nu!
  • Lulu1987

Hör dök såklart tempen, dagen innan BIM så tji fick jag, var nästan helt säker på plus denna gång. 😅

Hoppar över till April tråden. 

Svar på tråden BIM mars 2023