BIM mars 2023
Trodde man hade äggvitesekret nån dag till bara, efter att ägget släppt(?) Alltså trodde att ÄL då var i Tisdags då sista dagen med fertilt sekret för mig var på Onsdagen, Torsdag var det vattnigt.
Enligt Fertility Friend hade jag troligen ÄL den 10e. Har sen dess känt en skum känsla i livmodern, en blandning mellan kissnödig känsla, pirrande, ilningar, nästan som elektriska stötar ibland.
Vanligtvis brukar jag få molvärk men nu är det allt ovan. Så fort jag rör mig så känns det i livmodern och när jag kissat känns det som en sugande känsla.
Hoppas det betyder att det blir ett plus denna gång (enda gången jag varit gravid innan, vart jag konstant kissnödig typ BIM+5). 🙂
Nån som känner igen känslan och sedan plussat?
Spännande Lulu ! Kan inte ge någon insikt förutom heja rop haha. Ska du testa nått innan BIM eller väntar du tills efter?
Det stack till i vänster sida 2 ggr imorse och jag har kissat 12.00, 12.15 och 12.30, somnade 22 igår (är nattuggla och brukar va vaken till 00 vanligtvis), varit helt urlakad. Igår och förrgår.
Hoppas hoppas detta betyder att det är ett frö i magen. 🥰
Är till 85% säker på att jag är gravid, men kan inte testa än. 🙈 Kan tidigast testa på Måndag eller Tisdag, men får se om jag kan lägga band på mig och testa efter BIM.
Spännande! Vad gör dig så säker?😍
Sen också att jag måste kissa var 15e minut då det känns som man inte kissat på 3 dygn, men i princip varje gång kommer det bara nån skvätt (också ett tecken jag hade förra gången). 🙂
Tänkte ev testa imorgon med CB early, men jag har inte den digitala varianten...är den andra varianten med enbart streck helt värdelös eller, nån med erfarenhet? 😅
Får väl spara urinen och springa och köpa en digital annars också. BIM på Lördag enligt Fertility Friend.
Ingen som har erfarenhet av cb early som inte är digitalt? 🙂 Hittar bara gamla trådar
Fler som testat idag? Sannet, tog du något?
Embarazada? lulu?
Det där ser bra ut ja!! Håller tummarna ❤️
Hör dök såklart tempen, dagen innan BIM så tji fick jag, var nästan helt säker på plus denna gång. 😅
Hoppar över till April tråden.