BIM mars 2023
Ja jag känner samma, de blir många teststickor för jag har INGEN aning om när ÄL kommer, och jag får inte heller nåt sekret 🙈 mitt enda tecken jag får är ömma bröstvårtor typ två dagar efter ÄL och då är de lite försent haha.
jag har inte PCOS. De vet inte varför jag har så långa cyklar. Japp vi är inskrivna på fertilitetsutredning sedan september men allt tar sån tid, iaf i Skåne? har fått iväg remiss nu till letrozolbehandling men fick varning för att de kunde dröja lääänge innan vi får hjälp. Har krigat på med kost och träning för att optimera alla tänkbara chanser då jag är lite överviktig. Men -5,9kg visade vågen idag, på fyra veckor! 💪🏽 så jag är positiv 🥰 om de dröjer mer än ett halvår att få svar på remissen har vi sagt vi ska söka oss till privat istället.
på tal om vaccin? är jag den enda som nojar över att fertiliteten kan ha blivit sämre pga detta?🙈 jag är under 30 och har goda värden med fertilitet, men tanken har slagit mig att mina tre vaccinsprutor kanske har påverkat lite. Men vad vet jag. Jag letar väl bara desperat efter anledningar 😂🙊