BIM mars 2023
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5396836/full_600/phpoGcaal73262.jpg)
Tog ett ÄL test för skojs skull? nu är det spännade om de är äl sent nu cykeldag 25 eller om de betyder något annat? förhoppningarna. Vågar inte testa 😭
Hade bara hållit mig dryga tre timmar? provar ett grav test imorgon bitti och är det inte de så var äl väldigt sen men då hinner vi åtminstone pricka den ikväll eller imorgon 😅 eller kan äl test ge utslag innan mens? Borde vara några dagar bort men jag har allt annat än regelbundna cykler. Men konstigt om de är äl nu när tempen känns hög. ojoj alla frågor. Hoppas innerligt de betyder gravid men tror jag tyvärr jag lär bli besviken igen!
Jag har också tagit innan mens någon gång och fått lite förhöjt då! Men inte så här och absolut inte flera dagar innan mens. Jag provade dock ett gravtest babyplan early men som vanligt tycker en sig skymta något men de där testen alltså.. jag tror ändå de var negativt och annars för tidigt att synas ordentligt på knappa 3h urin. MEN jag ställer in mig på äl istället trots höjd temperatur? försökte känna flytningarna och kan inte bestämma om de börjar bli hala eller är klibbiga. Jag tror time Will tell. Passar på att sexa och provar annars testa om någon dag ifall jag inte märker på flytningar eller kropp att de absolut inte känns som äl!
så lustigt när en gått och varit nästan säker på att äl varit på tecknen på kroppen och temp😂 om de är äl var det ju jäkla tur jag tog ett test just idag för annars hade vi absolut missat!!
Tack alla för pepp och hållna tummar ❤️
Jag känner mig helt förvirrad och nervös men samtidigt så besviken om de är äl nu🙈 här har jag gått runt och trott äl varit liksom och väntat och hoppats lite som en alltid gör. vill så innerligt att de betyder ett plus istället men tror tyvärr jag kommer bli besviken som alltid tidigare nu i tio månader. Jag har ett testa tidigt kvar, får se om jag vågar ta det imorgon IFALL ATT. Men tänker att jag borde förstå på kroppen om de är äl innan dess och verkar de som flytningarna och äl känningarna kommer igång så struntar jag nog i att testa för då är det helt enkelt bara äl och dags att sexa!
Blir det en nästa cykel så ska jag minsann testa för äl igen😂🙈
Hahaha men eller hur 😂❤️ gäller att tillföra lite spänning i vardagen. Mitt hjärta hoppade till och jag trodde direkt det betydde jag var gravid förut 🥺 men ju mer dagen går desto mer har jag svårt att tro att det på samma urin skulle vara så starkt på äl test och inget på tidigt grav test. Så ställer tyvärr in mig på att de faktiskt var sen äl bara! Men hur sjukt att jag tog ett äl test? jag tänkte liksom ?fan, nu blev det inget morgon test? för de var så utspätt urin så tänkte jag att jag provar sista ägglossningstestet jag haft kvar för att se om de syns något på de så kanske de är värt med grav test? också blev de positivt 😂 sjukaste. Nu jobbar jag kväll idag och analyserar sönder kroppen och tänker bara på vad det betyder. Hoppas komma hem och se att grav testet är superstarkt som torkat? även om de kanske inte betyder någonting så KAN det kanske vara något då. Orimligt hur mycket en önskar ett plus!
Blev ju väldigt spännande nu syskonförsök haha, du har gett oss alla en cliffhanger 🤩 håller tummarna extra hårt nu för dig!
Nej tyvärr!! Jag stack hemifrån direkt efter typ så känns knappt som jag hann titta ordentligt på det. Blev bara less att de inte var ett tydligt streck som jag hade hoppats på!
kommer garanterat stirra ihjäl mig när jag kommer hem på det trots att en inte borde så många timmar efter!
NU när jag kom hem fick jag äl flytningar, riktig äggvita med långa trådar så hur osannolikt det än känns så är det nog fan ägglossning nu😂 snacka om att inte kunna sin kropp. Lite skäms;) Gravtestet från imorse visar inget annat än torkstreck och tror inte ens ni ser det på kvalitén här ;) konstigt med tempen men KAN väl varit kvar från sjukdom att den varit hög kanske 🤷🏼?♀️ alltså så sjukt ATT jag ens tog ett äl test. De var nog kroppen som sa åt mig att inte missa chansen 😂😂😂
Hahah ja, lite svårt att förstå. får följa tempen noggrant och se att de kommer en dipp följt av höjning som betyder ägglossning då! Ja verkligen lång cykel. Men jag har verkligen kunnat ha otippat långt ibland. Dock är en kan lång folikelärfas vara en indikation på inte lika bra ägg? men de skadar aldrig att försöka ;)
Får väl bim 3 april ca så får ledsamt hoppa till april tråden då😅❤️ tack för stöttning tjejer
Det understa ser jag något på! Håller tummarna! ❤️
Här missade vi tyvärr ägglossning om de nu var igår. Dottern vaknade och behövde mig och tror tyvärr de blir för sent för det eventuella ägget ikväll! :/
Nej de var längesedan eftersom vi legat i influensa om varandra 🙈 så tror tyvärr de är kört. Kroppen beter sig inte helt som vid ägglossning heller så jag är lite osäker om de verkligen släpper ett ägg oavsett😅 har knappt haft fertila flytningar alls förutom vid ett enda tillfälle vilket känns väldigt konstigt. Alltså, kunde jag inte bara fått varit gravid istället? De kändes mer rimligt 😂
Foodie92 skrev 2023-03-21 06:51:19 följande:
Syskonförsök: Synd, lyckades ni ha de något dagarna innan ?