Inlägg från: Anonymcola |Visa alla inlägg
  • Anonymcola

BIM mars 2023

Idag kom mensen på BIM.. nu hoppas jag att mars är vår månad och alla andras här inne! 

BIM-lista 

1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
    1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet

3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    20/3 Anonymcola andra barnet 

• Anonymcola
    garderobsblomma skrev 2023-02-16 19:23:46 följande:

Lägger till mig i listan efter att ha lurkat i februari-BIM-tråden och sen fått mens idag. Första inlägget här så kanske blir fel. Blev gravid i november men började blöda efter en vecka så vet inte riktigt hur man räknar med försök osv? Vet någon hur det räknas vid fertilitetsutredning? Dvs om man blivit gravid under året man försökt men inte lyckats behålla eller om man inte lyckats plussa någon gång under första året av försök

1/3 Raindear860, försök 13 tror jag,1a barnet
    1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
    1/3 Mathilda88, 16:e försöket, 1a barnet
    3/3 Elisabeth83, 4:e försöket, 4:e barnet
    4/3 Laura90, 8:e försöket, 1:a barnet
    4/3 Hannis1983, 7:e förösket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    7/3 NellyGirl93, 1:a barnet
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka: 6 försöket, 2 barnet
    14/3 GuldKvinnan, 7e försöket, 1 barnet 
    16/3 Agnesmamma01 2:a försöker 3: barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, andra barnet
    18/3 garderobsblomma, 8:e försöket, första barnet 
    20/3 Anonymcola andra barnet 

Jag har förstått det som att har man blivit gravid inom ett år och får missfall så räknas det som att man lyckats bli gravid Och man får försöka ytterligare ett år innan man kan få hjälp om man inte lyckas bli gravid. 

• Anonymcola

Tog ett ÄL test igår ÄL+9 som kändes väldigt starkt för att vara så nära inpå mensen. Nu imorse fick jag upp detta jag är GRAVID😍 Har bara hunnit säga till sambon och vi lär vänta ett tag med resten då senaste slutade i missfall och än så länge kan mycket hända men är så glad!! Denna cykel har varit väldigt jobbig och jag bestämde mig för att efter denna cykel skiter jag i dehär men snälla låt detta vara vårt syskon nu!

Mina symtom på ÄL+8 och 9 
    Frossa/feber 
    ont i kroppen 
    illamående och kräkningar 
    känslig för doft
    lös i magen 

Varit med i dessa trådar sen augusti och varit mer eller mindre aktiv och blivit rätt less på vägen men så värt det är när man får se denna text På stickan och förhoppningsvis får det man kämpat för 10 månader senare!

• Anonymcola

Myran90:
    Tack! ❤️Ja jag känner ju nästan mer att jag väntar på det värsta och inte vågar ha förhoppningar att det kommer gå hela vägen. Tror det kanske lugnar sig när man fått se hjärtslag då jag fick mitt missfall i V8 sist. Så är överlycklig och samtidigt så rädd att behöva gå igenom det igen men tror ändå det blir värt det den dagen man får sin bebis🥰

Syskonförsök: Tack så mycket!❤️

Svar på tråden BIM mars 2023