Personkemi vs Åldern
Vilket är viktigast, personkemin eller hur många år som skiljer en åt?
Jag tycker personkemin.
Ålder är viktigast så klart. Vem bryr sig om personkemi???
Överlåter åt läsaren att avgöra om jag är ironisk eller inte.
IQ.
Tala partikelfysik med mig och jag är din.
Både ålder och personkemi är viktigt. Tillsammans med en massa andra faktorer.
För mig är åldersskillnaden viktigast och att den är opassande och provokativ. Vad är då provokativt för en 44årig man som inte kan tänka sig att gå så pass mycket uppåt i ålder för att det skall bli provokativt men inte heller vara med ett barn. Då hamnar vi i åldern 30-35.
30-35 är bra. Tillräckligt vuxen för att jag inte skall få dåligt samvete, men ändå tillräckligt ung för att familjelivstanterna skall bli sura. Win-win
För mig är åldersskillnaden viktigast och att den är opassande och provokativ. Vad är då provokativt för en 44årig man som inte kan tänka sig att gå så pass mycket uppåt i ålder för att det skall bli provokativt men inte heller vara med ett barn. Då hamnar vi i åldern 30-35.
30-35 är bra. Tillräckligt vuxen för att jag inte skall få dåligt samvete, men ändå tillräckligt ung för att familjelivstanterna skall bli sura. Win-win
Det går väl inte basera en relation på att båda parter är i samma ålder?
Brukar krävas lite mer för att det ska bli något.