• Flanderson

Vad skulle jag gjort annorlunda?

Hej, nu ska jag berätta en historia som nyligen har inträffat. Så kan ni får svara på mina frågor om vad jag gjorde för fel, eller vad jag kunde gjort annorlunda.
    För ca 2-3 månader sen fick jag och en tjej kontakt på tinder. Snacket flöt på bra där, vi tog det vidare till snapchat. Det kändes bra där också och den första träffen bokades. Jag kunde märka att hon var rätt intresserad/på. Det var hon som tog initiativ till att ses osv. Andra träffen sker. Så även första kyssen osv. Allt känns bra. Även tredje dejten flyter på. Sen kommer fjärde dejten. Allt har flutit på, det har känts super. Hon frågar om jag vill sova där. Precis innan vi ska somna, då plingar min tinder app till två gånger. Jag tänker inte direkt på det för jag vet att jag inte varit där inne sen hon sa att hon var intresserad av mig. Och mycket riktigt, meddelandena från tinder var bara från en person som frågade om jag hade tappat intresset då jag inte hade svarat.
    Hon säger inget under kvällen/natten. Men jag märker ganska snabbt i text dagen efter att där är något. Tillslut frågar hon om jag dejtar andra. Jag svarar då att jag absolut inte gör det, och förklarar hela situationen med dom två meddelandena. Jag märker att hon inte riktigt köper det.
    Dagarna går, och jag märker ännu mer hur den intensiva konversation över meddelande vi haft innan tvärt har fått en vändning. tillslut så frågar jag henne om hon tappade intresset helt för mig pga dom meddelandena. 
    Hon svarar då att det inte var meddelandena i sig som var problemet. Utan att det var ?något?, något som hon såg som ett problem. Sen vad det var va väl inte så noga. Och det ?något? hade fått igång en tankespiral. Och i den spiralen, som inte var så logisk enligt henne själv, så försvann hennes intresse för mig tydligen.
    Så åter igen förklarar jag att jag absolut inte haft någon kontakt med någon annan, inte träffat någon annan. och att jag gärna hade träffat henne igen. Men skadan verkar redan vara skedd Och responsen är väl inte bäst.
    Så mina frågor är ju då: vad skulle jag gjort annorlunda? Var det jag som var idioten som inte tagit bort tinder appen? Trots att vi inte hade haft något som helst samtal om att vi bara ska träffa varandra eller liknande? Till saken hör ju att hon själv hade appen kvar.
    Är det rimligt att ha ett så pass stort intresse för någon som hon verkade ha, för att sen dagen/dagarna efter helt tappa det pga en sådan här sak? Erbjöd henne att kolla igenom appen om hon ville.
    Kan ju inte hjälpa att hata mig själv lite för att jag inte tog bort den där appen.
Svar på tråden Vad skulle jag gjort annorlunda?