Lita på en skild kvinna?
Hon är beredd att lämna sin partner för min skull. Men jag undrar om jag kan lita på henne? Om hon är beredd att lämna sin make så kan hon också lämna mig för någon annan?
Hon är beredd att lämna sin partner för min skull. Men jag undrar om jag kan lita på henne? Om hon är beredd att lämna sin make så kan hon också lämna mig för någon annan?
Självklart kan hon det! Många tänker inte så långt.
Är hon beredd att lämna sin make för dig så är hon också beredd att lämna dig för någon annan vid ett senare tillfälle.
Börja med att läsa trådarna om gifta män som säger sej vara redo att lämna..
Nu har jag varit den gifta kvinnan så ska jag utgå från mig själv så JA.
Vi hade ett långt stendött äktenskap ingen orkade ta tag i till sist, gemensamma barn var också en faktor. Vi levde sletrianmässigt ihop som goda kollegor ungefär.
Sedan dök mannen med stort M upp som jag lever med idag. Såklart han var speciell eftersom jag faktiskt riskerade allt för honom. Jag var dock ärlig med dåv man vad som hände. Även om man SKA separera osv i en viss ordning innan funkar det inte alltid så o praktiken, mest på nätforum. I mitt fall var jag också tvungen att leva med exmaken innan det gick att flytta ut.
Några frågor du kan ställa dig ang hur seriös hon är
-Har hon varit otrogen mot sin man förr?
-Är hon ärlig mot sin man dvs berättat om dig?
Är svaret på första frågan Ja så känns det mer som en lek. Och hon kommer nog att leka visste.
Är svaret på fråga 2 Nej, så är det också en riskfaktor.
Har hon däremot berättat för sin man och inte har någon historik av otrohet kan du mig vara mycket säker på att hon är seriös med dig.
Vad man än läser här så krävs det mycket för att en person skall lämna sin äkta hälft för en annan. Utgår jag från mig så var jag minst lika rädd för att den nya kärleken skulle lämna mig och jag skulle krasha mitt äktenskap för att sedan bli sviken. Det finns ju alltid 2 sidor av myntet även om den gifta kvinnan härinne är den som får bära hundhuvudet så tar hon en stor risk/uppoffring för din skull.
Exakt!
Inga relationer är ju stensäkra. Hon tar dessutom en mycket större chansning än TS. Det missas ofta
Varit i kvinnans sits. Träffade en annan efter många års äktenskap och några dåliga år där känslorna hade dött från min sida. Ville verkligen leva mitt liv med den nye men han vågade inte satsa, en kombination av flera anledningar gissar jag. Där fanns också rädslor för om jag skulle lämna honom i framtiden. Han förstod nog inte hur speciell han var för mig, jag hade inte under alla mina år som gift sett åt en annan man förrän han dök upp i mitt liv. Och jag ville verkligen ha en familj, inte ligga runt eller vara med honom tills jag tröttnade. Jag kände mer göra om och göra rätt med någon som passade mig bättre än min exman som jag faktiskt lämnade. Som en del skriver så krävs det ofta mycket mod och styrka att lämna för nån annan, speciellt om det finns barn i bilden så jag tror inte du ska vara orolig. Älskar du henne så satsa. Livet är kort och såna där speciella band är svåra att hitta. Själv hoppas jag får göra det igen. Har bara gjort det med min exman och den mannen nämligen.
När man kommer upp i ålder är så gott som alla man träffar skilda så det är i princip en icke-fråga. Vad är alternativet, liksom?
Bättre då att gå på om hon har ett antal korta relationer bakom sig och/eller barn med flera olika män. Det är varningsflagg.