Bonusar
Kan ni flytta till mindre boende eller på andra sätt minska utgifterna så han slipper jobba obekväma arbetstider?
Kan ni flytta till mindre boende eller på andra sätt minska utgifterna så han slipper jobba obekväma arbetstider?
Vi har pratat om särbo, eller rättare sagt tagit upp det. Men han tror inte på det. Utan vill jag gå isär så är det slut.
Det jobbiga just nu är att hans barn knappt lyssnar på mig när vi är själva. Har förklarat det för honom men det är som att han inte vill lyssna eller så blir han sur för han tycker att jag "talar illa" om hans barn vilket jag absolut inte gör. Jag säger bara som det är, att dom inte alls har samma respekt för mig och det har varit flera kvällar han har kommit hem till en gråtande fru som känner sig totalt misslyckad. Och det är tyvärr så jag faktiskt känner.
En dag så fick han höra själv när dom totalt nonchalera mig men nu när jag tagit upp problemet igen så vill han inte riktigt lyssna på mig.
Inte nog med det så har vi problem med ena bonusen, eventuellt adhd och autism (under utredning). Och ett bråkande ex på det som vill göra livet surt för oss..