• Eri8

IVF

Hej!
    undrar om det är någon mer som påbörjat ivf här i dagarna? Har precis plockat ut ägg här idag😌 och nu är man nervös för att inget ska bli befruktat😌är det någon här som lyckats på första försöket? 

• Svar på tråden IVF
  • Eri8
    Mathilda88 skrev 2023-02-14 13:46:46 följande:

Åh nej 😢 Beklagar! Hoppas det går väl nästa gång 💞. 

Tack så mycket 😌 ja man får hoppas det ,känns som de aldrig kommer att gå just nu😌
  • MeIMyself
    Eri8 skrev 2023-02-14 16:42:12 följande:
    Tack så mycket 😌 ja man får hoppas det ,känns som de aldrig kommer att gå just nu😌
    Jag beklagar, verkar som det blir minus för oss också för har börjat blöda :( 
    och ett test visade minus imorse.

Jag beklagar hoppas verkligen vi lyckas nåsta gång :(

Jag har aldrig blivit gravid :(
  • Eri8
    MeIMyself skrev 2023-02-14 17:25:16 följande:
    Jag beklagar, verkar som det blir minus för oss också för har börjat blöda :( 
    och ett test visade minus imorse.

Jag beklagar hoppas verkligen vi lyckas nåsta gång :(

Jag har aldrig blivit gravid :(
    Men fy lider med er😌 blöder du mycket? Ja blödde Så mycke idag så de blödde genom mina jobb byxor 😩 usch alltså 😝 känns mest som en pina att man måste gå igenom ett gravtest på torsdag när man vet att de redan är negativt 😌 kommer ni försöka igen sen tror ni?❤️
  • MeIMyself
    Eri8 skrev 2023-02-14 19:10:19 följande:
    Men fy lider med er😌 blöder du mycket? Ja blödde Så mycke idag så de blödde genom mina jobb byxor 😩 usch alltså 😝 känns mest som en pina att man måste gå igenom ett gravtest på torsdag när man vet att de redan är negativt 😌 kommer ni försöka igen sen tror ni?❤️
    Åhh :( 
    nej, det är sista dagen jag tar lutinus, tror jag kommer börja blöda mer imorgon? men jag ska också ta gravtest på lördag igen.. 
    vi har en i frysen som vi ska försöka med, men vet inte hur länge man måste vänta innan man kan göra det.
    vi kommer nog försöka alla våra 3 försök hoppas att vi inte behöver men ? jag vill gärna åtminstone ha ett barn ☹️

ska ni göra nytt försök?
  • Eri8
    MeIMyself skrev 2023-02-15 07:12:34 följande:
    Åhh :( 
    nej, det är sista dagen jag tar lutinus, tror jag kommer börja blöda mer imorgon? men jag ska också ta gravtest på lördag igen.. 
    vi har en i frysen som vi ska försöka med, men vet inte hur länge man måste vänta innan man kan göra det.
    vi kommer nog försöka alla våra 3 försök hoppas att vi inte behöver men ? jag vill gärna åtminstone ha ett barn ☹️

ska ni göra nytt försök?
    Åh ändå skönt nu fick nåt till frysen☺️hoppas inte du börjar blöda mera😌jag verkligen störtblöder idag,blir en till rolig dag på jobbet , tar sista lutinus ikväll 😝 
    jo vi ska försöka i april igen????vi behövde vänta så mens å så hinner komma igång en gång i mars också 😌men man är rädd å försöka igen men hoppas det kommer ta sig med det lilla i frysen 🙂
  • MeIMyself
    Eri8 skrev 2023-02-15 08:27:58 följande:
    Åh ändå skönt nu fick nåt till frysen☺️hoppas inte du börjar blöda mera😌jag verkligen störtblöder idag,blir en till rolig dag på jobbet , tar sista lutinus ikväll 😝 
    jo vi ska försöka i april igen????vi behövde vänta så mens å så hinner komma igång en gång i mars också 😌men man är rädd å försöka igen men hoppas det kommer ta sig med det lilla i frysen 🙂
    Hoppas hoppas :) 
    Det är svårt att jobba men tycker ännu jobbigare om man är hemma för då tänker man bara på det hela tiden Rynkar på näsan

Vet inte när vi får göra insättning faktiskt, jag ska först anmäla på lördag att det är negativt. 
  • Eri8
    MeIMyself skrev 2023-02-15 09:03:51 följande:
    Hoppas hoppas :) 
    Det är svårt att jobba men tycker ännu jobbigare om man är hemma för då tänker man bara på det hela tiden Rynkar på näsan

Vet inte när vi får göra insättning faktiskt, jag ska först anmäla på lördag att det är negativt. 
    Ja på ett sätt är de skönt å va på jobbet så man slipper tänka men just nu blir man påmind Hela tiden när de rinner till även på jobbet 🤣🙈
    du kanske får positivt på lörda?☺️ ja ska testa imorgon bara för de vill det sen ringa in imorgon ,känns bara onödigt på ett sätt att behöva testa sig när man blöder så mycket å de va negativt bara för några dagar sen🙄
  • MeIMyself
    Eri8 skrev 2023-02-15 16:53:29 följande:
    Ja på ett sätt är de skönt å va på jobbet så man slipper tänka men just nu blir man påmind Hela tiden när de rinner till även på jobbet 🤣🙈
    du kanske får positivt på lörda?☺️ ja ska testa imorgon bara för de vill det sen ringa in imorgon ,känns bara onödigt på ett sätt att behöva testa sig när man blöder så mycket å de va negativt bara för några dagar sen🙄
    Jag började blöda mer idag också, så tror inte det blir något och är på så dåligt humör + ledsen.. 

vi skulle meddela via 1177, men låt få svar först på måndag :( 
  • Eri8
    MeIMyself skrev 2023-02-15 20:24:11 följande:
    Jag började blöda mer idag också, så tror inte det blir något och är på så dåligt humör + ledsen.. 

vi skulle meddela via 1177, men låt få svar först på måndag :( 
    Men åh 😌 lider med dig❤️ men känns det som mensen för dig eller är det mildare blödning? De kan ju ändå finnas en chans med plus ,läst att en del verkar blöda men tror dock inte de blöder som man själv gjort just nu för  känns inte som det finns nåt stopp på det just nu😩 hoppas det avtar för dig de finns ju en del som har tur att det försvinner också efter en dag eller två tror jag med att ja läste nånstans. tror ja läst allt som går att komma över under dessa veckor😌 
  • MeIMyself
    Eri8 skrev 2023-02-15 21:42:01 följande:
    Men åh 😌 lider med dig❤️ men känns det som mensen för dig eller är det mildare blödning? De kan ju ändå finnas en chans med plus ,läst att en del verkar blöda men tror dock inte de blöder som man själv gjort just nu för  känns inte som det finns nåt stopp på det just nu😩 hoppas det avtar för dig de finns ju en del som har tur att det försvinner också efter en dag eller två tror jag med att ja läste nånstans. tror ja läst allt som går att komma över under dessa veckor😌 
    Jag hoppas vi får en överraskning på lördag men känns inte så ❤️❤️
  • Mathilda88
    MeIMyself skrev 2023-02-15 22:46:59 följande:
    Jag hoppas vi får en överraskning på lördag men känns inte så ❤️❤️
    Hur har det gått för dig?. <3 
  • MeIMyself
    Mathilda88 skrev 2023-02-19 20:50:34 följande:
    Hur har det gått för dig?. <3 
    Blev tyvärr negativt :( {#emotions_dlg.flower}
  • Mathilda88
    MeIMyself skrev 2023-02-20 08:32:40 följande:
    Blev tyvärr negativt :( {#emotions_dlg.flower}