När ska mannen ta första steget?
Ingen tar första steget (familjeliv.se)"Du verkar inte direkt intresserad" (familjeliv.se)
Ja, jag som gift stör mig som fan på att vissa tror man raggar när jag bara är allmänt trevlig om man är i samma sällskap etc.
Nej, jag vill inte stoppa kuken i dig bara för att du har ett par bröst
Som tur är så handlar det inte om nån som drar sig bort, snarare tvärtom?..
Ja, jag som gift stör mig som fan på att vissa tror man raggar när jag bara är allmänt trevlig om man är i samma sällskap etc.
Nej, jag vill inte stoppa kuken i dig bara för att du har ett par bröst
Som tur är så handlar det inte om nån som drar sig bort, snarare tvärtom?..
Kvinnor är bättre än män. Det är därför som män ska ta första steget. Om han inte ser vad värdefull hon är, hur hon sticker ut, och är för feg för att våga, då är han heller inte värdig henne.
Kvinnor är bättre än män. Det är därför som män ska ta första steget. Om han inte ser vad värdefull hon är, hur hon sticker ut, och är för feg för att våga, då är han heller inte värdig henne.
Det bästa är väl egentligen alltid om kvinnan tar första steget. så han kan vara säker på att vara önskad som partner. Är det inte ofta i de förhållanden där mannen varit väldigt på i början som det brukar krascha ganska snabbt, eftersom kvinnan kanske känt att hon inte riktigt valde själv utan mest "drogs med"?
Det är väl olika.