Inlägg från: FillippaFL |Visa alla inlägg
  • FillippaFL

Vad gör man?

misstanja skrev 2023-01-25 18:37:45 följande:
    Han har nog ingen bra anledning till varför han ska flytta längre bort... För att hämnas på mig kanske och börja om sitt liv. Först var det tal om att flytta utomlands men nu vet jag inte.
    Men är man inte sämsta mamman om man väljer jobbet före barnen? Det gör så sjukt ont i hjärtat att jag ens har tanken om detta...
    Det låter riktigt illa, om jag ska vara ärlig. Om du har de tankarna är det kanske bättre att de bor hos pappan.
  • FillippaFL
    misstanja skrev 2023-01-25 20:19:05 följande:
    Ja men ungarna är sjuka ofta så därför kommer jag inte kunna ha dem 
    Tycker absolut att du ska låta "ungarna" bo hos pappan. Gråter
  • FillippaFL
    Maymom skrev 2023-01-25 23:06:35 följande:
    Hos pappan som valt att flytta långt bort och därför väljer bort att låta barnen kunna bo varannan vecka utan istället tvingar barnen till att bo heltid hos en förälder och bara träffa den andra varannan helg? Varför är det bättre? För att pappor får välja annat före sina barn men om en kvinna funderar över det så är hon en dålig förälder?

Tycker inte TS ska låta ev vab bestämma. Testa att ha barnen och se hur det går. Och kräv att pappan vabbar  vartannat tillfälle.
    Ja det tycker jag. TS verkar inte särskilt sugen alls att ta hand om sina "ungar".
  • FillippaFL
    Billie38 skrev 2023-01-26 11:26:51 följande:
    Men du, om du får sparken över en sådan sak så får det vara så och då får du leta efter ett nytt jobb. Att ge upp sina barn för att du är rädd för att de ska se snett på dig pga vab är knappast värt det. Det finns alltid fler jobb men dina barn är bara små en kort period i livet.
    Men verkligen <3
Svar på tråden Vad gör man?