Sprut stimulering -2023
Hej! Spännande jag har precis börjat med menopur och är inne på 5.e sprutdagen. Ska på VUL imorgon och se om det har börjat mogna något😊
Hej! Spännande jag har precis börjat med menopur och är inne på 5.e sprutdagen. Ska på VUL imorgon och se om det har börjat mogna något😊
Hej ciaaliaa och adelei!
Ja kul att följas åt! Jag hade två st på 10-11 mm på mitt senaste så nu skulle jag höja dosen och hoppas att det sätter lite fart då. Hoppas att det ser närmre ut ÄL nästa VUL?
jag har inte känt några biverkningar förutom första dagen då jag hade ont i huvudet och var trött. Känner kanske att det sticker lite i äggstockarna men kanske bara är inbillning. Hur går det för er? 😊
@Ciaaliaa Fy låter sådär med huvudvärk Ciaaliaa! Jag ser Inte någon skillnad på sidorna, men fått ett rött märke från en av sprutorna..
Jag kör också på ägglossningsstimulering utan ivf.
@Adelei Har inte tagit ovitrelle än, är min första runda så vet inte om biverkningar. Hoppas det går bra på äggplock! Jag har haft 50 och fått höja till 75 nu. Men gissar på att det är höre doser inför ivf?
Ciaaliaa:
förstår det! jag har imorgon så hoppas det fått fart då.. har du ditt första imorgon?
Ciaaliaa spännande! Verkar ju lovande, hoppas det ser bra ut imorgon😊 för mig går det lite trögt, så får fortsätta med sprutor och hoppas något kommer igång🤞
Hej! Hade ett VUL imorse och nu hade det kommit igång, ikväll blir det ovitrelle! Sista dagen innan jag hade behövt avbryta så känns skönt att det hände något 😊
Haha förstår! så nu är det bara att vänta, håller tummarna för dig😊
Ciaaliaa: Verkligen❤️ när kommer du testa? 😊
Ciaaliaa: jag håller tummarna att ni får ett + då! 😊 vet inte när jag har bim så tänkte testa 1/3, blir 2 veckor efter att jag borde fått ägglossning med ovitrellen😊
Nä det är så tålamodskrävande! Försöker verkligen tänka på något annat, men svårt att inte försöka känna efter😅 precis inte jag heller, inte förrän mensen kommit egentligen😛 men oavsett hur det går den här månanden så för min del känns det skönt att vet att det går att få till en ägglossning med medicineringen😊 jag håller fortfarande tummarna!
vad tråkigt! men Bra att det känns okej, nu runda ny möjlighet! När blir först VUL?
Tack🙏