Inlägg från: En glad tjej |Visa alla inlägg
  • En glad tjej

att bli ihop med en tjej

mastress skrev 2023-01-18 17:15:33 följande:
    att bli ihop med en tjej

Vad har fått tjejer att kräva pengar av en man, för dom ska bevisa san kärlek och man bara ska ha gemensamma intressen i ett förhållande?

Hmm? Nu har jag inte läst alla svar men vaddå gemensamma intressen? Man gillar vad man gillar typ och det är inte alltid man gillar samma! Jag tror att du har stött på fel tjejer, helt enkelt. Min särbo och jag har olika intressen och olika personligheter, jag mer extrovert och tycker om att träffa folk, han mer introvert och tycker om att vara hemma! Detta löser vi genom att jag träffar folk när han och jag inte ses och när jag är med honom är det oftast bara vi eller endast ett fåtal människor. Han är en guru på att spela gitarr, jag suger så han spelar mycket gitarr när vi inte ses. Jag älskar att styrketräna och passar på att gymma när vi inte ses. 

Sen det här med att kräva pengar? Stor röd flagga, en bra och stabil kvinna reder sig själv och har sina egna pengar och kräver inget av sin man. Sen om han vill ge något är det ju upp till honom. 
Svar på tråden att bli ihop med en tjej