Hur dejtar man?
Vill eg inte svara på just detta inlägg, jag valde det bara för att ha nåt att citera
I alla fall, jag är själv 50 (gift dock ) och fick för några år sen ett nytt intresse som i sig gav mig en himla massa nya bekantskaper varav vissa utvecklats till vänskap.
Fick iofs två intressen, men det ena utövar jag helst ensam då jag är som du, ska jag träna gör jag det själv oavsett träningssort. Eller åtminstone med någon som inte vill umgås samtidigt utan kör sitt race så pratar vi sen.
Så, mitt tips är att fundera på vad du är intresserad av, finns det något du vill lära dig mer om? Jag hamnade i mitt intresse pga att ena dotterns kompis med familj höll på med vikingatida återskapande och hade en festival de behövde lite extra folk till så på den vägen är det och nu är jag nörd av rang och har börjat lyssna på bloggar om historia i allmänhet men vikingatiden i synnerhet.
Har alltid gillat historia men en lärare på gymnasiet fick mig att ta avstånd från det under många år men nu kom jag på det igen.