Hur dejtar man?
Du känns ungdomlig. Det är ändå värt mycket på krogen. Ta du ett varv där, och du, jag läste världens bästa tips idag. Kontentan var spring på allt som rör sig, signerat Denise Rudberg. Ska hitta och länka.
Du känns ungdomlig. Det är ändå värt mycket på krogen. Ta du ett varv där, och du, jag läste världens bästa tips idag. Kontentan var spring på allt som rör sig, signerat Denise Rudberg. Ska hitta och länka.
Men krogar i Stockholm är fullproppade med tonåringar i 50-70årsåldern.
Femtioåring inte femtonåring gosh
Jag är tyvärr upptagen men det kommer att bli en sol och vår för dig som du sent ska glömma.
Befinner mig i liknande situation. Är inte heller ute efter ett seriöst förhållande just nu men det vore kul med en dejt då och då. Gick in på Match men hu - det var inget för mig. Vet inte heller hur det skulle gå till men definitivt inte krogsvängen. Skulle vara kul att spontant bara träffa någon på museet eller i boklådan men sånt händer väl bara på film...
Du kändes mer konstgalleriwannabee än lajvare. Vi är gamla, men tror att lajvare används fortfarande om personer som uppskattar medeltidsveckan, comiccon och Birka. Wannabee används nog inte, men din ålder skvallrar om att du känner till uttryckets innebörd och vad jag menar med det. Hoppas du såg något fint på rundan.
Tack, konsten var intressantare än besökarna :) Konst är lätt, jag vet väldigt snabbt vad jag vill ha. Sen kan det i och för sig vara kul att titta även på det man inte vill ha.