Nelliemimmi skrev 2023-01-18 13:26:08 följande:
Men va kul ändå att du är i vecka 15, för det är jag också just nu 😄 när har du BIM?
Jaa men precis, de är ju nå nya studier som visar på att gravida kan bli väldigt sjuka av covid o de som gör mig nervös. Är du vaccinerad?
Sök graviditets penning! De är så värt hade det på mitt första barn och arbetade då i restaurang, men det var så bra för hade sån foglossning så jag blev sjukskriven tidigare. Men det var skönt att vara hemma 3 månader innan förlossningen då 😄 så 60 dagar innan är så värt, o de lär gå igenom eftersom du har ett tungt jobb, bara överdriva också i din ansökan :)
Men vad kul
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
menar du bf? Isåfall 18 juli :)
Jag har tagit 3 sprutor, är väl snart ett år sen? Min bm prata på att man ska ta den 4e och även ta grundvaccin. Är dock skeptisk mot covid vaccinet nu och vet inte vad jag vill göra..
Hörde oxå om det och känner likadant!
Ansöker man om det på fk? Och hur långt iförväg? :)
Ja det är mycket lyft och omvårdnad, har så ont i ryggen och bäckenet redan, vet inte hur jag ska orka haha