Äggdonationsbehandling!
Jättebra att där är en parkering precis bakom kliniken!
Vi gjorde omvänd ordning än er, för vi gjorde en fertilitetsutredning här hemma i sverige ca 7 månader innan och hade en del prover aktuella redan, så vi kontakde kliniken och fick vårt läkarbesök/konsultation (online) först vilket vi betalde 1000 dkk för sen efter det var det spermaprov mm och då ingick allting i paketpriset och de sa att hade vi hoppat av så kommer fakturan på det i efterhand. så antar att ni får det avdraget på er faktura sen istället men maila och hör med kliniken så har ni det svart på vitt om det skulle vara något.
Vi bad om att få spermaprovet och mitt ultraljud på samma dag så det fixade dem men tror att man måste säga till om sådant innan.
Dagen vi fick donatorn(onsdag) så hade vi till dagen efter att svara och på måndagen skulle pengarna vara inne om vi tackade ja. Vet inte om det var extra kort tid för oss för att vår donator var igång och även jag skulle sättas igång på studs men det kan vara bra att ha finansieringen klar!
Ja precis, priset för medicineringen är helt klart överkomligt:)
Ingen fara , konstigt att inlägget försvann bara
Ja jag mailade kliniken igår att vi vill ha ultraljudet i samband med läkarbesöket för jag vill vara klar med allt den 27:e . Skrev ni ut foto till dem eller mailade dem till deras adress samma dag?
Finansieringen har vi klart , bara hoppas på att de hittar en donator senast i Maj så kanske man får börja i Juni :)