Får en 15-åring se ut hur som helst ?
Tack för svar. Jag tar till mig vad ni skriver och ska verkligen försöka lägga energi på vad som är viktigt.
Vi har en helt okej relation. Aldrig något gap och skrik på varandra eller i familjen utan behandlar varandra med respekt. Och försöker så gott det går med gemensamma middagar och spela kort m.m
Självklart så förstår jag att man inte ska hänga upp sig på hur hon ser ut. Jag gillar olika stilar och tycker om att människor kan visa sin personlighet.
Det är nog bara att det blivit lite mycket av det goda en tid här nu. Men jag ska jobba med mig själv och försöka ändra mitt tankesätt.
Har två äldre döttrar som även de har uttryckt sig i många olika stilar. Så jag är verkligen inte helt inskränkt.
Men den här fröken är några strån vassare i sitt sätt att provocera och uttrycka sig. Men som sagt, ska verkligen försöka lägga fokus på rätt saker.
Men en sak kommer jag inte kunna gå med på och det är vassa spetsar som sticker ut under läppen.

Förstår att tjejer vill experimentera med håret och kläder, men kan också tycka att det gått för långt med piercings t ex.
Enda piercing man såg när jag var ung var örhängen.
Madonna och Cyndi Lauper var coola i mitten på 80-talet, och borde vara en förebild för unga tjejer.