Hur känns en abort ?
som rubriken lyder .. Hur är det när man gör en tidig Abort ? Gör de ont ? hur mycket blod kommer de ? Hur känns de ? Mår man dåligt länge efter de ? Hur länge blöder man ? Tacksam för svar
som rubriken lyder .. Hur är det när man gör en tidig Abort ? Gör de ont ? hur mycket blod kommer de ? Hur känns de ? Mår man dåligt länge efter de ? Hur länge blöder man ? Tacksam för svar
Oh :( kram på dig ! Vilken vecka måste liksom göra ett med avancerat ingrepp ? har för mig man får tabletter o gör en abort hemma ungefär till v 10-12? Ellee är ja helt ute o cyklar nu .. känna väldigt tråkigt att höra att du mått dåligt efteråt .. jag e så orolig för de. Känns som man har liksom inte tid för
o må dåligt med alla barn hemma om du förstår va ja menar. Men förstår till 100% .
Oh Blir rörd av era historier ❤️ men blir också så
orolig o rädd :( jag har två barn redan varav en är 6 månader så de inte läge att behålla denna . E bara så nervös ledsen och jätte rädd för abort . Vet inte ens vilken vecka ja är i troligtvis kanel vecka 8? Tror ni dom kommer göra en skrap då ellee att ja bara får hem tabletter ?
Tror ni att man kan få be om att göra aborten på plats istället för hemma ? Har barn hemma jag vill inte att dom ska se mig i de skicket