Gör jag fel som lämnar?
Har ångest för jag är rädd att jag gör fel... 🤒🥺
Hur fan vet man vad som är rätt?!
Jag har varit sambo med min kille i 11 år, (inga barn) vi trivs väldigt bra ihop, och har alltid haft ett relativt enkelt förhållande.
Men vi vill inte riktigt njuta av livet på samma sätt, vi är båda väldigt hemmakära men, jag vill ändå gärna ut och uppleva saker iaf en del av vår fritid, och han helst egentligen vara hemma.. Detta har alltid varit ett underliggande problem, som jag för några år sedan valde att acceptera, med att jag får göra det jag vill utan honom... Men det är ju inte så kul att göra mycket själv....
Vi har nu kommit till en gräns då jag känner att jag inte riktigt lever det liv jag vill, +att vi nog tappat gnistan i vårt kärleksförhållande. Efter mycket om och men, har jag nu precis fått en ny egen lägenhet... Dock blir jag såå ledsen av att tänka på att sitta helt ensam i den och på at vår fina vardag ska ta slut... 😢💔
Även om jag VET att saker inte helt är som jag vill så ifrågasätter jag om jag är knäpp och gör fel som lämnar min typ bästa vän... 💔
Vi har pratat om att vi ska ses även sen och att vi ska se lite hur vi känner med allt, men jag vet ju hur han är, som inte tänker och känner särskilt myggbett om jobbiga saker..
Hur ska jag tänka, vad är rätt och fel?! 😵