Anonym (Sineling) skrev 2024-01-24 12:03:01 följande:
Inte skrivet till mig men kommenterar ändå.
Ett samarbete av något slag med polisen skulle få ett mycket bättre resultat.
Barn är inte snälla alla gånger, den sk "gäddans" barn kan mycket väl bli mobboffer efter den offentliga uthängningen av deras pappa.
Frun/sambon kan krascha fullständigt, bli ett nervvrak som knappt orkar leva, vilket kan medföra att barnen blir placerade av soc och får sin barndom ännu mer förstörd.
Är det värt det?
Om sedan pappan begår självmord, ja då är väl mission completed för Patrik och hans otäcka kompanjon.
Tänk att man en gång var stolt över PAtrik och hans idrottsprestation, idag föraktar jag honom. OCh det är milt uttryckt.
Jag tycker att folk borde tänka efter innan de uttalar sig om Dumpens förträfflighet hur det skulle vara om de själva skulle bli oskyldigt anklagade och uthängda av t.ex. någon antagonist som vill hämnas på något sätt. Vissa som vill hämnas på personer drar sig inte för sådana metoder. Får man sen en sådan stämpel på sig går det inte att snacka sig ur även om anklagelserna inte stämmer. Du är dömd för livet, eftersom pedofil är det värsta en människa kan vara enligt allmänhetens syn på det.