• Anonym (C)

Vågar man bjuda ut tågvärden ?

Mary Hailey skrev 2023-01-15 23:32:39 följande:

Här kommer en uppdatering om den hemliga tågvärden ! Såg honom idag och vi började prata sen var det dags för mig att hoppa av men innan jag skulle hoppa av frågar jag honom vad han heter då säger han ?hemligt ? du kan kalla mig för ?han på tåget? sen säger han ?du får Nöja dig med att se mig på tåget? , då sa jag jaså men jag heter **** och hoppde av . Så han vet att jag är intresserad men vad i hela friden håller han på med och Vaaaad menar han ? 

Men vad är det du inte förstår? Om han sa ?du får nöja dig med att se mig på tåget? har han ju varit extremt tydlig. Han dissade dig men på ett trevligt sätt. Att han inte ville säga sitt namn är ännu ett tecken på det. 

Ibland vill man bara le och prata med folk på jobbet utan att det betyder mer. Är du väldigt ensam? 

• Anonym (C)
    Mary Hailey skrev 2023-01-16 00:37:25 följande:

men fan vilken käftsmäll man fick idag , var inte alls väntat . Antar också att han inte är intresserad men Varför skulle han då sätta sig vid mig och prata och fortsätta hålla på. Och jag skulle minsann nöja mig med att se honom på tåget . många frågetecken . Ska jag skita i han hädanefter ?

Eh ja! 
Svar på tråden Vågar man bjuda ut tågvärden ?