• Anonym (Fly)

Borderline tjej

Fly. Det kommer bli ett extremt stormigt förhållande. När det är bra brukar det vara riktigt bra men sen kommer dipparna med 50 SMS om dagen, att hon står utanför din port och storgråter, vill ha kontroll över varenda liten grej du gör, stalkar dig på sociala medier, hotar med att ta livet av sig mm Det är inte värt det. 

• Anonym (Fly)
    Anonym (B) skrev 2023-01-10 17:03:07 följande:

Vilka vidriga svar.. lär känna henne innan du dömer om du ska fly KANSKE?
    Tänker ni såhär vidrigt allmänt med folk med diagnoser? 

Det är väl inte konstigt att man tänker att en obehandlad person med borderline har problem med relationer eftersom det är det diagnosen går ut på. Har man inga problem får man ingen diagnos. 
  • Anonym (Fly)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2023-01-11 16:35:23 följande:

Ca 55 % av landets allra farligaste fängelsekunder har adhd. Det ÄR dessa människor man ska akta sig för, borderline personer är ofta impulsiva och destruktiva men inte farliga på samma sätt. Möjligen de som får raseriutbrott och kastar saker (så var aldrig jag), men det är harmlöst jämfört med adhd personer som mördar.

De flesta med ADHD sitter inte i fängelse. Jag har ADHD och autism och är inte ett dugg våldsam varesig fysiskt eller psykiskt. 
  • Anonym (Fly)
    Anonym (Borderlinetjej här :/) skrev 2023-01-12 16:42:35 följande:
    Kärlek är inte främmande, tvärtom. Är en man någorlunda snäll, lite försiktig verkar gilla mig och jag inte är kär i någon annan så ringer bröllopsklockor i huvudet på mig på dejt 3.
    Det du beskriver har inget med kärlek att göra det är en sjuk besatthet det handlar inte om den du dejtar utan är ett utslag av sjukdom. 
Svar på tråden Borderline tjej