• Anonym (Egoisten)

Vad kan man kräva?

Om det är någon gift som är väldigt angelägen att inleda en relation. 

Nu pratar jag om att personen ska fortsätta vara gift under tiden så att svara skilj dig/berätta för partnern är inget relevant svar.

Vilka villkor kan man ställa? Personen verkar som sagt väldigt angelägen.

Vad hade du krävt som hade gjort det värt det?

• Svar på tråden Vad kan man kräva?
  • Anonym (40ish)

Cash kanske? Du är alltså egentligen bara en person som den gifte behöver för att kunna lätta på trycket ibland?

Jag håller nog med ovanstående att om det är något mer än bara kul i sängen du är ute efter så ska du nog tacka nej, hur angelägen den gifte mannen än är att få ligga.

Det är ju bara att titta på någon av de 7000 trådar om gifta män som inte får ligga för att förstå hur angeläget just det är..

Är själv inte så angelägen hos andra kvinnor (just nu), men skulle tillfället öppna upp sig så hade man ju fått ta den diskussionen med den sexstrejkande frun..

• Anonym (Egoisten)
    Anonym (40ish) skrev 2023-01-09 22:29:01 följande:

Cash kanske? Du är alltså egentligen bara en person som den gifte behöver för att kunna lätta på trycket ibland?

Jag håller nog med ovanstående att om det är något mer än bara kul i sängen du är ute efter så ska du nog tacka nej, hur angelägen den gifte mannen än är att få ligga.

Det är ju bara att titta på någon av de 7000 trådar om gifta män som inte får ligga för att förstå hur angeläget just det är..

Är själv inte så angelägen hos andra kvinnor (just nu), men skulle tillfället öppna upp sig så hade man ju fått ta den diskussionen med den sexstrejkande frun..

Hur mycket cash tänker du då?
  • Anonym (Räkan)

Är det en gift kvinna eller gift man?

• Anonym (Egoisten)
    Anonym (Räkan) skrev 2023-01-09 23:27:02 följande:

Är det en gift kvinna eller gift man?

Det är en gift man.
  • Anonym (Räkan)
    Anonym (Egoisten) skrev 2023-01-09 23:33:09 följande:
    Det är en gift man.
    Då kan du kräva att det ska ske helt på dina villkor, ni träffas och hitta på saker när du vill och du har lust.
    Ha skoj det är inte du som gör något fel
  • Anonym (Egoisten)
    Maggena skrev 2023-01-10 02:49:42 följande:

Det är aldrig värt det. I slutändan kommer du bli sårad. 

Ska jag säga så till honom?
  • Maggena
    Anonym (Egoisten) skrev 2023-01-10 02:52:57 följande:
    Ska jag säga så till honom?
    Nej men egentligen kan du inte begära något. Det är det som är skit. Allting kommer att ske på hans villkor. Smyga runt och ha sig. Det är inte kul i längden. 
  • Anonym (Kim)

Det här en hyfsat enkel ekvation. 

Han vill ha dig som älskarinna. Han kommer inte lämna sin fru. Han kommer lova guld och gröna skogar bara för att få krypa på. Står du ut att vara den andra kvinnan? 

Är han seriös gör han klart med skilsmässa mm innan han inleder en relation med dig. Det kommer å andra sidan aldrig hända. Om ni skulle inleda en relation kommer alltid bristen på tillit finnas där. Om han kunde vara otrogen med dig kan han vara det mot dig också. 

Nej för fasen. Vänd och spring åt andra hållet. Det kommer inget gott ut det där. Satsa på en man som är klar med sin tidigare relation. 

• Anonym (Vera)

Men vad är det för konstig fråga du ställer? Du skriver att han är väldigt angelägen, men du då? Det låter som att du bara vill utnyttja läget. Vill du ha sex med honom så ha det. Vill du inte ha sex så ha inte det. Varför skulle du kräva cash eller något annat? Det enda som är rimligt att kråva är att ni alltid använder skydd (en del könssjukdomar smittar även vid oralsex) och att han respekterar dig. 

• Anonym (+++)

Om du inte tycker du är värd mer än att vara älskarinna, så go for it. 
    Vill du ha mer än så, så är det nog bättre att hitta en annan man som är ledig från början. 

• Lönnsirap

Jag förstår faktiskt inte riktigt frågan. I min värld får folk vara hur angelägna de vill, jag inleder ändå inte förhållanden, eller flirtar med dem för det.

Ett av grundkraven är i min värld att man är "tillgänglig", dvs inte gift. Har du andra krav och önskemål så får du väl gå på dem. Men det borde väl rimligtvis åtminstone vara så att du VILL ha ett förhållande!

• Anonym (Egoisten)

Exakt, jag vill utnyttja läget.

Jag är inte intresserad av något seriöst eller att han ska skilja sig.

Svar på tråden Vad kan man kräva?