Inlägg från: smulpaj01 |Visa alla inlägg
  • smulpaj01

Farmen 2023

molly50 skrev 2023-02-27 21:12:21 följande:

Ja,precis. Nej,verkligen inte jag heller.
    Och Eddie sjönk i mina ögon när han bröt sitt löfte til Artin.
    Falskspel till tusen. 
    Men nu är han ju inte kvar så.
    Vi får hoppas att Viktor inte vinner. 

Viktor är verkligen den som är minst värdig vinnare. Sen verkar inte direkt "smart", bara det att han tror att vincent pratar någon gammaldags svenska när han sa att vattnet ska sjuda. Hur kan man INTE veta vad det betyder? Dessutom är han lat, falsk, oärlig och verkar tro att han är guds svar till alla kvinnor - herregud, killen har inget attraktivt alls.
  • smulpaj01
    molly50 skrev 2023-03-02 20:02:23 följande:

De börjar pakta mot Viktor.
    Jag håller med dem om att Viktor inte har något på Farmen att göra.
    Han glider omkring på en räkmacka och lyfter inte ett finger för att hjälpa till med något.
    Då ska man inte vinna. Då ska man ut.

Han vill vara med i love island också. Suck, han inser nog inte hur mkt han gör bort sig,
  • smulpaj01
    Fossil skrev 2023-03-09 20:58:27 följande:
    Jag tjoade och skrek av glädje!

Heja Viktor // Cool
    Om den där superstöriga, töntiga, svagbegåvade och självsäkra Viktor som verkligen är den som är minst värdig vinnare av dem alla ändå vinner kommer jag bojkotta farmen för all framtid. Det vore verkligen skandal och den mest ovärdiga vinnaren någonsin. Så man får hoppas på att det inte händer. 
  • smulpaj01
    molly50 skrev 2023-03-17 10:58:36 följande:

Jag tycker att alla ska ha samma förutsättningar helt enkelt.
    Är det så svårt att förstå?

Ja,det är klart hon var tacksam. Hon trode ju att hon hade åkt ut då hon inte visste att den kampen handlade om amuletterna och inget annat. 

Tora och Assi är mina favoriter.

Viktor har ju visat att han inte är särskilt påläst när han knappt har kunnat ett enda svar efter att ha utnyttjat alla sina amuletter. 
    Tävlingen går ut på att kunna sköta en farm. Inte på att spela fulast spel. 

Jag har alla UTOM Viktor som favoriter. 
Svar på tråden Farmen 2023