Inlägg från: Bobo |Visa alla inlägg
  • Bobo

Farmen 2023

lövet2 skrev 2023-01-25 20:23:39 följande:

Skönt att få bort Viktor ett par veckor. Och skönt att inte Karin föll för hans konster. Men dagens avsnitt kändes lite som en transportsträcka bara.

Jag tror att produktionen har använt Viktor för att det ska hända något. Jag gillar årets deltagare för att alla verkar snälla och normala. De som sticker ut är Eddie och Viktor och då får de störst utrymme vad gäller att göra "konstiga" och "fula" saker. Jag är 100% säker på att de får instruktioner av produktionen. Så fort Anna B är där så vänder hon sina frågor till Viktor för de vet att han inte har något filter och är "korkad" nog att babbla på. Han får otroligt mycket tal/ TV- tid jämfört med de andra och frågan är hur roligt programmet skulle vara att titta på om det inte vore för honom och Eddie? Rent händelsemässigt alltså. Jag tänker att om det var så att Viktor var en obehaglig person på riktigt så hade de andra deltagarna reagerat och pratat om  honom i sina intervjuer, någon hade kanske t o m konfronterat honom, eller? Fast jag kan ha fel, det här är bara mina tankar. 
  • Bobo
    Nandez skrev 2023-01-26 18:38:05 följande:
    Har svårt att tro att produktion skulle göra något sådant
    Njae, varför inte? De vill ju göra "bra" TV? Det är ju deras jobb. I många dokusåpor ändras reglerna helt plötsligt och vissa får en andra chans att komma tillbaka medan andra åker rätt ut. Det känns som att det är extremt sällan de lite mer anonyma deltagarna får fler chanser medan de populära (eller impopulära) får fler chanser. Men jag är kanske helt ute och cyklar, jag vet inte. Det var kanske inte sådant här ni ville diskutera i denna tråden heller. Förlåt om jag gick OT.
  • Bobo
    molly50 skrev 2023-03-06 21:05:37 följande:
    Jag tycker inte man är en värdig vinnare när man glider omkring på en räkmacka med händerna i byxfickorna och inte lyfter ett finger för att hjälpa till någonstans.
    Och sen skryter om hur smart han tycker att han är och hur dumma alla andra är.
    Och som dessutom försökt utnyttja tjejerna för att slippa bli utröstad. 
    En värdig vinnare,för mig,kör med rent spel.
    Inte fult falskspel. 
    Har vi sett samma program? Han har snickrat, fixat med djuren när de har rymt och de som är kvar på farmen pratade om att det var konstigt att inte Viktor var kvar, han  som tände eld och fixade frukost. Sista veckan, när han var storbonde, hörde man att han Inte jobbade men innan dess har väl ingen klagat?

Utnyttjat tjejerna? Hur svaga tycker du att de är? om en är med i en dokusåpa så får man väl räkna med fulspel? Man kan inte vara naiv. Lite eget ansvar har man väl? 

Jag gillar Nebba jättemycket men inte ens han har kört med rent spel. Så är det ju i en dokusåpa. 
Svar på tråden Farmen 2023