• Sanlin90

BIM februari 2023

Det drar som tusan i nedre magen på mig, vet inte vad det är?!

• Sanlin90

Bim imorgon men negativa test men mina bröstvårtor går bananas idag, dom styvnar precis hela tiden! :D

• Sanlin90

Syskonförsök jag borde ha bim idag men enligt några i en nc grupp på fb KAN min äl varit ännu senare.

• Sanlin90

Hörrni visst ser det snarare ut som jag hade ägglossning cd 43? Tar jag bort några av temparna på nc så byter den dit men inte ff
  • Sanlin90
    Vet inte vad som händer med min kropp :( ingen mens, även att tempen är högre så tror jag inte jag ens haft äl men det spänner och drar i äggstockarba speciellt på vänster sida.?.
  • Sanlin90

Vad tråkigt med mens för er :(

jag har ännu inte fått mens eller plus, hade en dipp i tempen igår som gick än lite högre idag så jag ska ta ett test såfort jag hållt mig länge nog idag men det är nog bara önsketänkande, det deog lite typ i äggstockarna igår?!

• Sanlin90

Jag har jättestark mensvärk som kommer och går sedan några timmar, brukar dröja max 1 h innan blodet kommer men ingenting nu. 

• Sanlin90

Nja jag tyckte jag såg något svagt på testet imorse men vågade inte ta digitalt ultratidigt! Väntar någon dag till!
    jag hade ont i ena bröstet när jag skulle sova inatt och minns jag hde ont i ena bröstet när jag va gravid så hoppet har tänts helt klart!

• Sanlin90

Det där ser ju positivt ut!
    jag har lite molvärk till och från och nu gör båda brösten ont lixom precis innanför bröstvårtan!
    mådde illa som tusan imorse, kunde inte dricka kaffet och det blev bättre när jag åt, jag äter aldrig frukost annars!

• Sanlin90

Syns inte superbra i familjelivs extremdåliga upplösning men nått är det där, beställt andra test för babyplan suger egentligen!
Svar på tråden BIM februari 2023