BIM februari 2023
Det drar som tusan i nedre magen på mig, vet inte vad det är?!
Det drar som tusan i nedre magen på mig, vet inte vad det är?!
Bim imorgon men negativa test men mina bröstvårtor går bananas idag, dom styvnar precis hela tiden! :D
Grattis hopemalin!
Jag tog inget test idag men tempen gick upp igen hmm
Syskonförsök jag borde ha bim idag men enligt några i en nc grupp på fb KAN min äl varit ännu senare.
Vad tråkigt med mens för er :(
jag har ännu inte fått mens eller plus, hade en dipp i tempen igår som gick än lite högre idag så jag ska ta ett test såfort jag hållt mig länge nog idag men det är nog bara önsketänkande, det deog lite typ i äggstockarna igår?!
Jag har jättestark mensvärk som kommer och går sedan några timmar, brukar dröja max 1 h innan blodet kommer men ingenting nu.
Nja jag tyckte jag såg något svagt på testet imorse men vågade inte ta digitalt ultratidigt! Väntar någon dag till!
jag hade ont i ena bröstet när jag skulle sova inatt och minns jag hde ont i ena bröstet när jag va gravid så hoppet har tänts helt klart!
Det där ser ju positivt ut!
jag har lite molvärk till och från och nu gör båda brösten ont lixom precis innanför bröstvårtan!
mådde illa som tusan imorse, kunde inte dricka kaffet och det blev bättre när jag åt, jag äter aldrig frukost annars!
Håller tummarna!
Såg helt klart något svagt idag på tidigt test