• Dollooo

BIM februari 2023

Syskonförsök skrev 2023-01-30 15:45:16 följande:

Bara nyfiken men vilket försök och är det barn nr 2 alltså Dolloop? Några specifika känningar innan du testade? :)

Hej! ☺️

det här blir barn nummer 3, jag vill säga 3-4 försöket nu. Den här gången inga känningar me än molvärk och ryggvärk som vägrar släppa. Oerhört trött med😅 med barn 2 hade jag en satans halsbränna men då räknade jag inte med att bli gravid och plussade i v 5-6. 

• Dollooo
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-30 16:52:51 följande:

Men alltså HJÄLP, vad håller min kropp på med?!

är detta ÄL tester?? när har du BIM? 

• Dollooo
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-30 17:49:44 följande:

Japp dollo ältester, först var bim den 15/2 sedan följde jag äl-testerna som antydde på 7/2. Så jag vet inte. Plus att min cykel varierar mellan 26-45 dagar 🤦?♀️🤷?♀️

ojjj aldrig använt mig av äl tester tidigare! Alla ser positiva ut men den från idag är betydligt starkare så hade försökt pricka in idag med om möjligheten finns 😅😅❤️

• Dollooo
    Lyksa skrev 2023-01-30 19:55:32 följande:
    Jag har bim på onsdag! Den är rosa, tydligt och syns i alla vinklar. Detta är inom 3 minuter och 4 minuter. 

tycker det syns tydligt! GRATTISSS🤍🤍

• Dollooo
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-30 21:13:52 följande:

Tack snälla för svar, tack och lov gick sambon att övertala trots magsjuk-risk här hemma. Vi får köra positioner med ansiktet långt från varandra 😂😂
    Syskonförsök, ja tvillingar hade ju verkligt varit nåt, vi har sagt att vi önskar två täta - dock inte hur täta 🤪🤭👀

hihi lycka till nuuuu❤️❤️❤️

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-31 08:56:51 följande:

Gjorde ett test imorse, blir ju inte direkt mindre förvirrad.. 
    men tycker det börjar likna nåt där till vänster!?? 🤭 Får testa snart igen 
  • Dollooo
    studerade skrev 2023-01-31 09:15:43 följande:

Fick jätte jätte svagt som bara syns i viss vinken ❤️ ska ta nytt i övermorgon ❤️

lycka till imorgon! Hoppas du får ett tydligare plus! ❤️

• Dollooo
    Loulou92 skrev 2023-01-31 12:18:55 följande:

Jag kunde under inga omständigheter hålla mig. Åkte från jobbet, köpte ett testa tidigt och åkte hem.
    Strecket är väldigt tydligt i verkligheten 🥹🙏

Med två stycken MA bakom mig så är detta både fantastiskt och skräckinjagande. Håll ut lilla du, snälla! ❤️

jag ser också strecket! 🥹 grattiiiass 🤍

• Dollooo
    Loulou92 skrev 2023-01-31 12:18:55 följande:

Jag kunde under inga omständigheter hålla mig. Åkte från jobbet, köpte ett testa tidigt och åkte hem.
    Strecket är väldigt tydligt i verkligheten 🥹🙏

Med två stycken MA bakom mig så är detta både fantastiskt och skräckinjagande. Håll ut lilla du, snälla! ❤️

jag ser också strecket! 🥹 grattiiiss 🤍

• Dollooo
    Loulou92 skrev 2023-01-31 13:57:16 följande:

Syskonförsök, Dollooo tack! 🥹🥹❤️❤️
    och grattis tillbaka Dollooo och alla tummar hålls Syskonförsök ✊

❤️❤️❤️

• Dollooo
    Laura90 skrev 2023-02-01 08:16:17 följande:

Testade negativt med clear blue digital nu, BIM 3/2, så är säker på att det är kört? Gjorde spolning 16/1, ÄL 20/1 och åt rosenrot från mens till ÄL. Hoppades så att spolning och/eller rosenrot skulle hjälpa men tyvärr, blev nog bara mer besviken än tidigare månader. Har slutsamtal på fertilitetsutredningen 10/2 iaf. Dock vet jag att mitt TSH och äggreserv/ägglossning ser bra ut så mest nyfiken på sambons spermaprov samt vad nästa steg blir. Hoppas det går bättre för er andra <3 (Behöver inte höra att det KAN slå om till positivt senare, trött på att leva på hoppet nu :( )

kärlek till dig ❤️❤️❤️ det är okej att inte vilja leva på hopp, det tar extremt på krafterna att vara hoppfull också. 

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-02-01 09:06:32 följande:

Ni är så fina allihop här inne! Sån positivitet och support! ❤️

Jag gjorde test imorse = blankt.. 
    Ingen mens och känns inte som att det är på G heller. Man vill ju bara veta vad som sker. BIM idag enligt FLO (igår enligt P-Tracker), men på torsdag är det 14 dagar sedan glad smiley på ÄL-test. 

Förvirrad deluxe?. 

men fan då! Väldigt förvirrande! Tycker inte du ska utesluta något tills mensen kommer. Jag vet att det är svårt att bara vänta och känslan är oerhört jobbig men det skulle nog lugna dig och gynna dig att avvakta med testande lite❤️❤️

• Dollooo
    Blomman8877 skrev 2023-02-01 15:08:20 följande:

Alltså va?!? Kan inte tro på detta!!! 

åhhhh!!! Det där är ju jättetydligt!!! 🥹🥹🥹❤️

• Dollooo
    Lola92 skrev 2023-02-01 15:51:07 följande:

Jösses! Jag är verkligen gravid Förvånad nu börjar oron istället 

stort grattissss Lola92 🥹🥹🥹❤️

• Dollooo
    rubie skrev 2023-02-01 15:35:17 följande:

Grattis till er som plussat! ❤️ har inte skrivit så mycket,  är på äl + 8 idag och har massor av symptom och börjar bli knäpp av den här väntan. Försöker att inte tänka på det men det är ju omöjligt 🥹

heeej rubie tack snälla! ❤️ 

visst blir man lite knäpp på all väntande! försöka hålla ut med testande och så hoppas vi att du plussar på! 🥰

• Dollooo
    Foodie92 skrev 2023-02-02 10:17:48 följande:

Stort grattis till alla plus, blev lång läsning men är så glad för er alla som plussat !

Inte gått in på FL på ett tag, kände att jag behövde pausen denna gång i och med bokat gynbesök. Lämnade prover och vi ska på dubbelbesök och påbörja fertilitetsutredning. Gyn såg att jag skulle ha ÄL igår och idag så vi kör på och hoppas på att det tar sig denna månad ! Ska tillbaka i veckan för att ta nya prover för att säkerställa att ägget släpper 😊 Hade hoppats att de skulle tagit sig tills nu men skönt att veta att det ändå går framåt.

lycka till Foodie92! Hoppas att det tar sig denna månad. 🤍

• Dollooo
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-06 07:25:25 följande:

Jag är på BIM +2, tänkte vänta till BIM +3 pga att min cykel är lite oregelbunden, men kände bara att jag inte klarade av ovissheten och att ett negativt test kanske skyndar på mensen lite? men? kan detta vara ett spökstreck? Skulle visas mellan 1-5 min med detta dök upp efter 30 sekunder. Jag ska beställa ett digitalt test att testa med imorgon. 

det där strecket är ju så starkt!! Knappt nån tvekan skulle jag säga!! Grattisss❤️

• Dollooo
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-06 08:48:21 följande:

Tack dollooo! Vågar inte tro att det är sant! Kanske fel på tillverkningen!

Har beställt ett digitalt test som jag ska testa med imorgon! Är så himla nervös! Aldrig varit med om detta innan! 

håller tummarna att det visar samma på digital testet ❤️❤️ lycka till imorgon 🥰

• Dollooo
    Hej allihop! Kul att se att flera har plussat, fler som är aktiva här och uppdaterar. 

Ville bara säga att ni som har plussat gärna får hoppa över till ?bf oktober 2023? gruppen. Kul om fler vill joina, diskutera och följas åt 🥰🥰🥰. 
Svar på tråden BIM februari 2023