• Foodie92

BIM februari 2023

Ååh stort stort grattis igen !! 😍💕

Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-07 12:55:06 följande:

Det var ett plus! Vågar inte hoppas, men kan inte låta bli att le! 

• Foodie92

Cykelhjul: Stort lycka till ! Vi har vårt första parmöte nästa vecka. Gyn ringde mig precis och bekräfta att alla prover såg bra ut för min del så det är ju skönt!

• Foodie92
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-07 14:31:31 följande:

Funderar på att köra en mer seriös tempning nu framöver iom nytillkomna diagnosen, som jag förstått det är det enklaste att detektera äl vid pcos mha temp?
    Var för temp använder de som tempar? Mun/öra? Flera decimaler?

Jag kör naturalcycles med decimaler såklart 😊 tempar noga jag för just den anledningen. Skönt att få de bekräftat om ägget släpper eller inte.
    Ska dock lämna blodprov i veckan för att de om hormonnivåerna är höga som tyder på att de släpper ägg.

Gyn pratade om letrazol och en ev spolning 😫 hört att den gör ont !
  • Foodie92

Cykelhjul: ja proverna bekräftade att jag hade PCO då min äggreserv va hög. Så vi är nog i samma sits med letrozol och spolning. Får se vad blodprov visar om jag ägglossar för enligt tempning så får jag en förhöjd temperatur och jag får mens varje månad så tänker att jag borde ägglossa men blir osäker nu.

Laura90: lycka till med slutsamtalet !

Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna att du ägglossar nu. Det är jobbigt när man har långa cykler, tar sån tid tills man får försöka igen, väldigt segt.

• Foodie92

Laura90: Jag fick aldrig se mina värden och det gick väldigt fort när läkaren ringde men hon sa bara att de bra bra

• Foodie92

Samma för mig som Cykelhjul, går privat så kan inte se de tyvärr i journalen. Hade varit intressant att se 😊 ska in imorgon och lämna blodprov för att se om jag haft en ökning av hormon sen förra veckan, för att se om jag ägglossar 😊

• Foodie92

Jag är på ÄL+6 och idag hade jag en brun flytning 😶 Haft en hel del ont i sidan och ryggen sen igår och nu känns de bättre så troligen en cysta som spruckit eller nått, men man kan ju inte hjälpa att man får lite hopp 😫

• Foodie92

Syskonförsök: haft molvärk nu med så jag hoppas verkligen det är nått 🥰

Sanlin90: åhh låter mysigt !

• Foodie92

Syskonförsök: jasså? Med vanlig sticka eller testa tidigt ? 😊 hade varit kul att berätta på alla hjärtans så kanske måndag morgon OM min temp stannar högt om den börjar dippa kommer jag inte våga testa 🙈

Cykelhjul: Det ger ju sån hopp !! Hoppas det stämmer för oss båda 🥺

Svar på tråden BIM februari 2023