BIM februari 2023
Ååh stort stort grattis igen !! 😍💕
Det var ett plus! Vågar inte hoppas, men kan inte låta bli att le!
Ååh stort stort grattis igen !! 😍💕
Det var ett plus! Vågar inte hoppas, men kan inte låta bli att le!
Cykelhjul: Stort lycka till ! Vi har vårt första parmöte nästa vecka. Gyn ringde mig precis och bekräfta att alla prover såg bra ut för min del så det är ju skönt!
Funderar på att köra en mer seriös tempning nu framöver iom nytillkomna diagnosen, som jag förstått det är det enklaste att detektera äl vid pcos mha temp?
Var för temp använder de som tempar? Mun/öra? Flera decimaler?
Cykelhjul: ja proverna bekräftade att jag hade PCO då min äggreserv va hög. Så vi är nog i samma sits med letrozol och spolning. Får se vad blodprov visar om jag ägglossar för enligt tempning så får jag en förhöjd temperatur och jag får mens varje månad så tänker att jag borde ägglossa men blir osäker nu.
Laura90: lycka till med slutsamtalet !
Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna att du ägglossar nu. Det är jobbigt när man har långa cykler, tar sån tid tills man får försöka igen, väldigt segt.
Laura90: Jag fick aldrig se mina värden och det gick väldigt fort när läkaren ringde men hon sa bara att de bra bra
Samma för mig som Cykelhjul, går privat så kan inte se de tyvärr i journalen. Hade varit intressant att se 😊 ska in imorgon och lämna blodprov för att se om jag haft en ökning av hormon sen förra veckan, för att se om jag ägglossar 😊
Jag är på ÄL+6 och idag hade jag en brun flytning 😶 Haft en hel del ont i sidan och ryggen sen igår och nu känns de bättre så troligen en cysta som spruckit eller nått, men man kan ju inte hjälpa att man får lite hopp 😫
Syskonförsök: haft molvärk nu med så jag hoppas verkligen det är nått 🥰
Sanlin90: åhh låter mysigt !
Syskonförsök: jasså? Med vanlig sticka eller testa tidigt ? 😊 hade varit kul att berätta på alla hjärtans så kanske måndag morgon OM min temp stannar högt om den börjar dippa kommer jag inte våga testa 🙈
Cykelhjul: Det ger ju sån hopp !! Hoppas det stämmer för oss båda 🥺
Siris: spännande! Hoppas det är nått 💕