BIM februari 2023
Men alltså HJÄLP, vad håller min kropp på med?!
Men alltså HJÄLP, vad håller min kropp på med?!
Japp dollo ältester, först var bim den 15/2 sedan följde jag äl-testerna som antydde på 7/2. Så jag vet inte. Plus att min cykel varierar mellan 26-45 dagar 🤦?♀️🤷?♀️
Tack snälla för svar, tack och lov gick sambon att övertala trots magsjuk-risk här hemma. Vi får köra positioner med ansiktet långt från varandra 😂😂
Syskonförsök, ja tvillingar hade ju verkligt varit nåt, vi har sagt att vi önskar två täta - dock inte hur täta 🤪🤭👀
Vi försöker köra det lite taktiskt, får bli aktivitet imorgon iom att han åker på jobbresa onsdag, vilket isf bara betyder uppehåll onsdag-fredag kväll, så lägger vi in en sista stöt (bokstavligt talat) på fredag och hoppas på det bästa 😎
Syskongörsök: tack för tips, kanske kör på det nästa månad om det inte tagit sig denna. Jag tog bdg två månader ena månaden med bdg var den månad jag fick en cykel på 40+ dagar.. Fick värmdens vörnevallning igår, så säkerligen har ett ägg släppt/släpper idag då jag dessutom har skärande känsla i livmodern.
Haha ja alltså det hade ju varit en upplevelse, men kan tänkte mig att tvillinggraviditet inte är det lättaste, sen att ha två att rodda i måste ju vara helt galet 🤪😍
Men WOW lola92!!! Grattis så kul, njut av varje dag ❤️ Så glas för din skull ❤️🥰
Syskongörsök något säger mig att du plussar denna månad 😍 Håller tummarna stenhårt för dig!
Testade idag utifrån första pos utslaget på ältester (äl+7 alldeles för tidigt jag veeeet) och det var blankt såklart 😂
Nu hoppas jag såååå hårt på att det tagit sig, besök på specgyn på fredag så förhoppningsvis kan dom åt minstone kartlägga om jag haft äl 👏
Blöh nu kommer nervositeten över besöket på gyn imorgon, undra om jag kommer sova något..
Tänk om det visar sig att det inte alls finns några ägg, eller att det är något värre där inne med tanke på mina långvariga besvär 😑😔
Har sjukt med molvärk idag och värk, möjligt att äl skett först idag? Fullt utslag senast 30/1. Ja Ja det borde ju gyn kunna se tänker jag.
Syskonförsök: besöket gick bra, fick medicin för BV samt så har jag PCOS. Har inte haft äl ännu trots två pos omgångar på ältest. Förväntas ha äl om 7-10 dgr då en äggblåsa var 15mm. Så bara ligga i.. Hö-hö.. Ligga i.
Känns skönt att fått svar på varför cykeln är så varierande men samtidigt lite oroväckande, hon ville ta tester för att utesluta cancer i hypofys, men antar att det är "standard" vid misstänkt pcos.
Syskonförsök jo jag ska beställa natural cycles nu tänkte jag.. Tänkte ändå fortsätta med det efter ev grav.
BV bakteriell vaginos 😪