• studerade

BIM februari 2023

Blomman8877 skrev 2023-01-28 13:29:25 följande:
    Jag har molvärk till och från samt vita tjocka flytningar hela luktfria, BIM 3/2 
    Jag har också mycket vita flytninga, tänkte först svamp men luktar inte och har inte några problem. ?växtvärk? känns som mensvärk 🙈 jag har bim ca 4-5/2 och ska testa tidigt nu på tisdag 😍😍😍pappan kommer på onsdag med storebror ❤️ tänker överraskning ❤️
    Dollooo skrev 2023-01-28 21:36:40 följande:

men så tokigt 😅 jag hoppas att det blir ett tydligare utslag på gravve testet snart! Tog ett testet idag och det var negativt men vet om jag inbillade mig att något höll på synas till där nästa streck skulle vara. 

Jag hoppas iaf på att göra ett nytt test på måndag morgon.

Sannet skrev 2023-01-28 19:58:21 följande:

Igår och idag har jag noterar följande: 
    Fredag: Positivt ÄL-test på morgonen (RFSU). Mycket svagt positivt graviditetstest (RFSU vanligt). Hugger i vänstra bröstet. Tryck runt revbenen. Ont. Mår illa. Lite kramper liknande mensvärk, men ändå inte. Spänner över magen, hugger/sticker lite på vänster sida. Stickningar ner mot blygdläpparna. Ömma och känsliga bröst. Hugger/ molande värk höger sida nertill.

Idag: Neg. ÄL-test + grav.test (CB ultratidigt + RFSU vanligt på morgonurin. Dagens andra urin = nästan pos. ÄL-test och neg. Grav.test (båda RFSU vanliga). Grav.test inte helt blankt, något verkar finnas där. Ömma bröst. Sticker och kliar i vänstra bröstet (som det stack och högg i igår). Illamående stundvis. Stickningar där nere.

Jag blir verkligen galen på detta 😅 Beräknad ÄL 18-19/1. 

tänker att har ni fått positiva gravtest så är ni gravida omän de är svaga tester ❤️

• studerade

Åååååå grattis ser ett svagt + 😍❤️❤️❤️❤️ när är bim?

Dollooo skrev 2023-01-29 11:38:26 följande:

kunde inte hålla mig från att testa imorse ???????? och jag vet fan inte hur jag ska tyda testet. Jag kände direkt på mig att jag inte höll den tillräckligt länge under kisstrålen! 

men skickar bild så får ni ge input 😋

• studerade

Ååå grattis till alla + starka som svaga ❤️ längtar till | | på mitt  test på tisdag. Jag e gravid, allt känns som de ❤️❤️ vill bara se | | på stickan ❤️

• studerade
    Dollooo skrev 2023-01-30 12:03:00 följande:
    Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
    Grattis igen ❤️ 
  • studerade

Fick jätte jätte svagt som bara syns i viss vinken ❤️ ska ta nytt i övermorgon ❤️

• studerade
    Sannet skrev 2023-01-31 09:11:00 följande:

Jag vill verkligen tro, men vågar inte! ❤️❤️❤️  Lite dålig kvalitet här men det ser liksom ut att vara nåt där. 

Det stämmer, det är vanliga RFSU. Oj, alltså BIM+2? Isf ger det ju lite hopp 🥺❤️

Kolla hur de ser ut när de gått ett litet tag, för mig brukar de synas tydligare ❤️
  • studerade
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 09:20:13 följande:

Åh!! Försök med bild?! Vill se ❤️

ka

Kan inte fota när jag håller mot lampan dock ☺️ 
  • studerade

Kan strecket försvinna efter ca 30-60 min? Fick ett svagt sträck inom 5 min och var kvar efter 5 min men skulle visa kompisen nu och de ser typ tomt ut!!!! Har androg varit med om de. RFSUs tidiga test.

• studerade
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 18:47:32 följande:

Det kan både tillkomma och försvinna för vätskan som reagerar fortsätter efter tiden, därför har de en avläsningstid! Oftast ökar de bara, dock! du hann inte ta kort då?? 

Jo har en bild där man ser svagt men vid tidigare tester har de blivit starkare och lättare att läsa av. 
  • studerade

Mina bröst är super ådriga, ser blidkär överallt från brösten och upp till axlarna 😍

• studerade

Hej sidan har strulat så inte tagit mig in 🙈🙈 fick en blödning/mens 4 dagar innan mensen och grav test visar nu inget? så blir ett nytt försök ❤️ har bim 28/2 så jag stannar kvar i gruppe.

grattis till alla som plussat ❤️

• studerade

GRATTIS till alla plus ❤️❤️❤️ så underbart ❤️❤️ 

har varit borta så känner jag missat hela tråden nu 🤣🤣 väntar nu in min andra bim 28/2 och har inte fått + på äl test. Är på dag 12 och förra hade jag äl på 10-11. 

Syskonförsök skrev 2023-02-14 06:41:22 följande:

Jag har precis haft ägglossning (tror jag). Fick fullt utslag i helgen men hr försökt tempa för att se att ägget faktiskt släppt men det har inte helt gått med en liten hemma så jag är vaken en del på natten! Så hoppas ägget släppte. Vi orkar aldrig stressa med sexet så blev en gång i söndags ;) 

nu är jag i väntans tider antar jag och denna gång så ska jag prova att ta c vitamin från och med nu. De ska tydligen öka progesteron naturligt i kroppen och jag har haft tre kemiska graviditeter på raken så de kanske inte kan skada att prova om de hjälper! :)

Kan man se på temperaturer om ägget släpper eller inte? 
  • studerade

Grattis till alla som fortsätter att + ❤️❤️❤️❤️ fick mitt efterlängtade 2sträck på äl testet idag så nu bör nedräkningen 😍😍😍😍😍

• studerade

Grattis igen till alla som plussar ❤️ 

när kan jag testa babyplans testa tidigt? Har bim 28/2-1/3 står att man kan testa 5 dagar innan beräknad mens. Kan jag då testa fredag 24/2? Eller blir de för tidig?

Svar på tråden BIM februari 2023